{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fix en lampe 620 kr.
  • Opsætning af stikkontakt til vaskemaskine 500 kr.
  • Shelf units need fixing to wall 650 kr.
  • Varme i radiator - stiften virker ikke 800 kr.
  • IKEA PAX garderobeskab 2.500 kr.
  • Samle to pax skabe uden låger 650 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  MHR LC
  • #1   13. maj Det kommer and på hvor stor gearing der monteret He he eh ha ha
    Ej spøg til side….

Det kommer meget and på hvad for en Scooter Det er Malossi MHR cylinderen sætter på
    Fordi hvis vi nu siger det her Malossi MHR skal monteres på en Yamaha Booster
    Så mener jeg ikke Malossi MHR er opgivet til at yde mere end de her 13-15 HK ca
    Hvor i mod til en Yamaha Aerox mener jeg det opgivet til at kunne yde ca 17-19Hk ca
    Er meget usikker må jeg indrømme , men mindes jeg har læst dette et sted ….

Men hvad for en scooter skal Malossi MHR cylinder evt monteres på (-:

• #2   13. maj Til en jog r smiley

• #3   13. maj Så vil jeg tro mellem 17-18 hk ca … men så skal indstillingerne også være indstillet korekt , samt en rotor tændning monteret …. Men hvorfor netop Malossi MHR …..

• #4   14. maj Har aldrig prøvet det kit før tænkte det kunne være sjovt og prøve noget nyt smiley

• #5   14. maj 14-16 hk uportet ca, det laver ikke ret meget når det ikke er portet og bearbejdet

• #6   15. maj Laver de ikke mere det virkelig …… Ja man kan ikke altid stole på hvad de forskellige hjemmesider som sælger de kits hvad de skriver om deres effekt …

• #7   15. maj Mads P ..

Hvad er det du leder efter ved et cylinder kits , altså jeg mener , hvad er det du godt li er det mest Optræk du leder efter eller er det Topfart som du kan li best
    Eller evt en blanding af begge dele ….

Hvad for et cylinder kit kører du med nu evt …

• #8   15. maj Nej det kan man ikke, men der er rotor tænding på den, den mangler kun indstilling nu

• #9   15. maj Jamen jeg har købt mig et mhr går mest efter optræk da jeg synes topfart er en smule ligegyldigt i forhold til gade brug

• #10   15. maj Jammen det kan det være noget om , man skal også huske hvis man har et godt optræk så plejer Topfarten som regl også være der efter , jeg har iværtfald ikke oplevet i nu at en scooter med vildt optræk kun køre 50kmt eller for den sags skyd, 60kmt ….
    Men har tit oplevet dårlig optræk med en god topfart på de her 80-95kmt

• #11   15. maj Når jaja den er jeg med på men vil bare hellere fokusere på optrækket end topfart da jeg ikke ser mening i og flyve rundt på den men ja topfart følger med men det ikke den jeg fokusere på

• #12   16. maj Jeg forstår helt bestemt… Men selv om Malossi MHR måske ikke ligger oppe i den effekt jeg nævnte ( Troede oprigtig det var vildere ) Så indrømmer jeg nu alligevel at jeg har set flere Aerox med Malossi MHR setup monteret som faktisk gik rigtig godt , så fordi det måske ikke er så vildt som Malossi MHR Team kits er så kan du nu sagtens få dit ønske opfyldt med noget vildt optræk osv …. Og jeg er sikker på der findes flere kits som næsten koster det samme hvis evt ikke en simule mere , som slet ikke arbejder nær godt som Et Malossi MHR Kit ….

For at spørge mere ind til dit Projekt med det MHR kit , Hvad har du af Udstødning og Kaburator - Membran - osv osv ….
    Og hvis det er du mangler Tun dele til dit setup og du ikke gider bruge så meget på hvert del som det koster af nyt , så har jeg flere næsten nye membraner liggende som Malossi Vl14 membram og Stage6 R/T membran med Carbon blader monteret , og helt ny Stage6 RHQ ø12 krumtap og helt nye krumtaps lejer fra Malossi MHR Team
    Så siger bare til hvis det er noget du mangler ,,,

• #13   16. maj Mit setup lyder sådan

Mhr 70cc lc
    24mm rt
    Vl12
    Polini studs
    Italkit
    Fuld or
    3G kobling
    C21
    Ø12 Doppler tap

132 dyse
    Sorte mhr trim
    3,5 g ruller
    Rød malossi tryk
    Aerox køler
    El pumpe

Mangler dog noget indstilling da den hakker i bunden smiley

• #15   16. maj Hvis den hakker i bunden . Så prøv at sænk nålen i karburatoren med 1 enkelt Hak
    Altså Du ved du sætter låsen på nålen 1 enkelt hak længer op så nålen sænkes med den enkelte Hak

Kommentér på:
MHR LC

Annonce