{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
111 visninger | Oprettet:

Knækket udstødningsbolt, stikker ud {{forumTopicSubject}}

Jeg sad og var i gang med at skrue udstødning på igen, efter at have haft fjernet baghjulet. Den ene af boltene ved cylinderen var lidt stramt, så jeg prøvede at ligge lidt flere kræfter i, og så knækkede det. Der stikker omkring 0,5 centimeter ud fra cylinderet. Hvordan får jeg bolten fjernet?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Maling af 2-3 meter skur 1.300 kr.
  • Problemer med vaskemaskinen 500 kr.
  • Fjernelse af gammel oliefyr/kedel 500 kr.
  • Flytte vandhane og tilrette afløbsrør 1.200 kr.
  • Græsslåning (højt græs) og fjerne ukrudt imellem fliser 1.200 kr.
  • Lugning af ukrudt i hæk 1.130 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Knækket udstødningsbolt, stikker ud
  • #1   5. maj Dejlig nemt når den stikker så langt ude. Nemmeste er nok med en rørtand. Husk og varme rundt om bolten først. Hvis det ikke virker så svejser du en møtrik på den så skal den nok ud.

Næste gang, så husk glide creme for at ungå skader smiley

• #2   6. maj luksus problem alligevel den stikker så langt ud, Jeg havde enten taget en rørtang hvis du kan få plads og. med varme på for at løsne rusten samt det låsevæske der muligvis også kunne være der oppe i

Ellers hvis der er gevind og bolt nok på bolten så tag 2 møtrikker og spænd dem mod hinanden så du kan løsne den på den måde

Ellers hvis du har mulighed for det er det altid nemmere bare og svejse en møtrik på

• #3   6. maj Af med cylinderen.
    Frem med en skærebrænder og varm området omkring bolten op så det næsten er rødglødende.
    Skru bolten ud når jernet er lige ved at skifte farve.

Kommentér på:
Knækket udstødningsbolt, stikker ud

Annonce