{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
289 visninger | Oprettet:

Karburator - fylder over {{forumTopicSubject}}

Jeg har et problem med lin karburator, den fylder over hver gang jeg tømmer bundkaret - altså giver bundgas i noget tid, og nogle gang fylder den også bare over når den bare står - jeg har prøvet og indstille på svømmeren, nålen har det fint karburatoren er sprit ny det er en polini 28mm

Nogle ider hvad jeg kunne prøve ?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Karburator - fylder over
  • #1   17. apr Overtryk i tanken?

• #2   17. apr Hvordan tjekker jeg det ?

• #3   17. apr #2
    Pil tankdækslet af.

• #4   17. apr Typisk fejL hvis det er en Polini 28mm PWK MODEL

Har din kaburator stået Tom uden Benzin i længer periode evt …

Og jeg skal lige huske at sige til dig. At netop Polini Modellen De til tider kan have det det her problem at at de ikke må sætte skæv i studsen , Altså selve karburatoren skal sætte helt lige oprejst , gør ikk nogen den er tiltet frem eller tilbage men den skal drejes i studsen så den sætter helt lige ,…

• #5   18. apr Hvis du stadig er udsat for dette her med at den flyder over … så plejer jeg at gøre sådan her for at komme det livs stille og rolig … men det så fordi jeg ved at den før sagtens har kunne holde benzin indvendig i bundkaret osv …… så derfor ved jeg så også at det kun er et spørgsmål om at skille noget af og samle det så plejer det at virke ,… men det ikke sikkert i dit tilfælde da du begyndt at indstille på Svømmeren , men du kan sagtens begynde på det jeg skriver for at komme trælsheden til livs …. jeg gør følgende ….

Afmonter Din Polini 28mm ved at afmonter dit komplette gas spjæld, så afmonter du powerfilter / Luftfilter , og når du står med hele polini 28mm i hånden tømmer du herefter dit bundkar UDEN AF TAGE DEN AF , men i stedet gør det at du løsner bolten som er i bundkaret når alt benzin er ude af kaburatoren så finger spænder du den bolt igen i bundkaret, … når dette er gjort så finder du noget som kan holde din 28mm oprejst , du ved i samme stil som når den er monteret i Studsen… hvis du har fu det noget som kan holde din polini 28mm oprejst , så sætter du din Benzin slange på den igen , og så åbner du for benzinen …. Og se om det løber ud overløbs studsen på den ….

Dette prøver du lige først … også så fortæller du lige hvad de sker med benzin hvis den står oprejst på almindeligvis nu …
    Så tager vi den vidre derfra igen ..

• #6   18. apr mange tak, det vil jeg gå ud og prøve vender tilbage med svar inden længe smiley

• #7   18. apr Jeg har prøvet nu, jeg kan godt se hvad du mener med at den er ekstrem følsom fra side til side, men ikke så meget fra frem og tilbage, da den stod helt lige oprejst dryppede den ikke. Dog fandt jeg ud af den vippede meget til venstre på studsen så har lavet en ny gummi flanche som gør at den står mere lige nu, den drypper ikke lige umiddelbart lige pt, prøver og tage en tur på den når vejret er med os, så jeg lige kan se om den stadigt gør det efter jeg har kørt — mange tak for de gode råd forsat god påske ??

• #8   19. apr Ja det nemlig 200% korekt ,.. det var præcis sådan jeg havde det i tankerne ved at få dig selv til at arbejde sig hen mod det største mulig problem polini PWK modellerne har. Og det netop det her med at den ikke må dreje for meget venstre & højre i studsen , men frem og tilbage er så knap så træks …. Og det er nemmeste at få folk til at Arbjde sig hen mod det problem de nu har , det kræver selvfølgelig at vedkommen som forsøger at hjælpe han så er sikkert i sin sag omkring det problem som der oplyses om …. He he
    Og jeg oplever satme tit folk er frustreret over at det løber ud af karburatoren . , og 95% af alle gange det sker , så kan jeg se Tydeligt at deres Polini PWK karburator den ligesom lidt hænger lidt til den ene side , hvor overløbs studsen sætter tætste på……..

Selv tak , du må sige til hvis du evt mangler hjælp til andre ting ……

Kommentér på:
Karburator - fylder over

Annonce