290 visninger
|
Oprettet:
Karburator - fylder over {{forumTopicSubject}}
Jeg har et problem med lin karburator, den fylder over hver gang jeg tømmer bundkaret - altså giver bundgas i noget tid, og nogle gang fylder den også bare over når den bare står - jeg har prøvet og indstille på svømmeren, nålen har det fint karburatoren er sprit ny det er en polini 28mm
Nogle ider hvad jeg kunne prøve ?
sep 2006
Følger: 3 Følgere: 482 Scootere: 7 Emner: 71 Svar: 36.711
okt 2023
Følger: 13 Følgere: 66 Emner: 23 Svar: 17
sep 2006
Følger: 3 Følgere: 482 Scootere: 7 Emner: 71 Svar: 36.711
Pil tankdækslet af.
jul 2011
Følger: 19 Følgere: 190 Scootere: 1 Emner: 84 Svar: 1.641
Har din kaburator stået Tom uden Benzin i længer periode evt …
Og jeg skal lige huske at sige til dig. At netop Polini Modellen De til tider kan have det det her problem at at de ikke må sætte skæv i studsen , Altså selve karburatoren skal sætte helt lige oprejst , gør ikk nogen den er tiltet frem eller tilbage men den skal drejes i studsen så den sætter helt lige ,…
jul 2011
Afmonter Din Polini 28mm ved at afmonter dit komplette gas spjæld, så afmonter du powerfilter / Luftfilter , og når du står med hele polini 28mm i hånden tømmer du herefter dit bundkar UDEN AF TAGE DEN AF , men i stedet gør det at du løsner bolten som er i bundkaret når alt benzin er ude af kaburatoren så finger spænder du den bolt igen i bundkaret, … når dette er gjort så finder du noget som kan holde din 28mm oprejst , du ved i samme stil som når den er monteret i Studsen… hvis du har fu det noget som kan holde din polini 28mm oprejst , så sætter du din Benzin slange på den igen , og så åbner du for benzinen …. Og se om det løber ud overløbs studsen på den ….
Dette prøver du lige først … også så fortæller du lige hvad de sker med benzin hvis den står oprejst på almindeligvis nu …
Så tager vi den vidre derfra igen ..
okt 2023
okt 2023
jul 2011
Og jeg oplever satme tit folk er frustreret over at det løber ud af karburatoren . , og 95% af alle gange det sker , så kan jeg se Tydeligt at deres Polini PWK karburator den ligesom lidt hænger lidt til den ene side , hvor overløbs studsen sætter tætste på……..
Selv tak , du må sige til hvis du evt mangler hjælp til andre ting ……
Karburator - fylder over