{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
472 visninger | Oprettet:

Italy Racing {{forumTopicSubject}}

Hej SG

Ville lige hurtigt spørge om en standart krumtap på en Piaggio nrg power(hiper blok) vil kunne holde til et Italy Racing cylinder kit, og om hvad der passer bedst en TP nardo knæk udstødning eller en Giannelli Go

Opsætning lige nu er:

Malossi sport 70cc
Std 17.5 dellOrto 98 dyse (ved det er for højt)
MHR vario 6.5 g ruller
Fly clutch ( ukendt trim og tryk )

Alt andet er std
Giannelli Go

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Reparation af vandhane der drypper 700 kr.
  • Rille ud til EL 2.000 kr.
  • Samling af IKEA PAX garderobes 500 kr.
  • Beskæring af hæk 500 kr.
  • Montering af toiletsæde 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Italy Racing
  • #2   8. apr 2025 Så det går bare med krumtappen og så skal jeg have den der nardo knæk på så ?

• #3   8. apr 2025 Og har du noget erfaring med Italy Racing for kan ikke finde så meget om det lige nu

• #5   8. apr 2025 Okay men ved du sådan ca. hvad det yder det samme som altså har set folk der sammenligner det med noget stage 6/Athena så ved ikke rigtigt

• #7   9. apr 2025 Pisset passede ikke alligevel, det er vist ikke plug and play for da jeg skubbede cylinderen ind over stemplet så kom den ca. 1 cm fra at ramme blokken og det virkede som om den ramte på et eller andet inde ved tappen. Så prøvede jeg med den gamle cylinder og den røg direkte ind. Så ved sku ikke hvad jeg skal stille op med det nu, men er rimelig sikker på det er til hiper ved bare ikke hvorfor den ikke bare kommer direkte ind som den anden cylinder

• #9   14. apr 2025 Den med gevind er Malossi sport 70cc og det andet uden gevind er Italy Racing

profilbillede
  • #11   14. apr 2025 Det fik jeg ikke målt men nu hvor jeg kigger på det ser Italy Racing cylinderens skørter bredere ud

Men det er købt brugt og det har siddet på en hiper blok så mon ikke det er noget med min blok så ?

Kommentér på:
Italy Racing

Annonce