{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
755 visninger | Oprettet:

ApriliaSR 50R FactoryLC Ditech(Skibby) {{forumTopicSubject}}

Jeg har en 4 måneder gammel Aprilia SR 50 R Factory LC Ditech (45 scooter) som jeg godt vil tune lidt mere end den er nu.
Den har fået pillet skiven og er chiptunet (gameboy) fra forhandleren, så nu render den 75-80 km/t ved jævn vej og har haft den oppe på 94 ned af bakke.
Hvad kan starte med at lave ved den, så den triller lidt hurtigere ?

Her lidt om standarden på den:
Specifikationer:
Motor Encylindret, vandkølet, 2-takt med elektronisk luft assisteret direkte indsprøjtning (DITECH)
Slagvolumen 49,38 cc
Indsugning Reed ventil
Injector Automotive (EFI) type
Tryk regulator Automotive typ. 2.5 bar
Boring og slag 41 x 37,4 mm
Kompression 12,5:1
Brændstof system Direkte indsprøjtning i forbrændingskammeret
Direkte injector (SMD) Impuls styret, dråbestørrelse; 8 micron
Gasspjældhus Diameter 18 mm, indbygget TPS (Trottle Position Sensor)
Brændstofpumpe Højtrykstype (6,5 - 8 Bar). Strømforbrug < 0,5 Amp.
Tænding Højspændingstændspole
Luft kompressor Drevet af knast på krumtappen, smurt af luft-/olieblanding i krumtaphuset
Electronic Control Unit (ECU) 22 pin, frekvens 8 Hz
Start Elektrisk startmotor
Smøring Elektrisk oliepumpe, direkte ind i krumtaphuset
Gearkasse Automatisk variator
Sekundær transmission Adapter med drev
Stel Delt profilstel i højstyrkestål
Generator Jævnstrømsgenerator 140 W - 12 V
Primær transmission Med V rem
Kobling Automatisk centrifugalkobling
Affjedring For: Hydraulisk teleskopgaffel monteret i asynkron styrmanschet, slaglængde: 90 mm. Bag: Motoren fungerer som svingarm forbundet til stellet med forbindelsesled, støttet af to radiale dæmperblokke, vandring: 72 mm.

Bor i hornsherred.


Kommentarer på:  ApriliaSR 50R FactoryLC Ditech(Skibby)
Kommentér på:
ApriliaSR 50R FactoryLC Ditech(Skibby)

Annonce