{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
228 visninger | Oprettet:

Martin L
Martin L
Følgere: 17 Emner: 7 Svar: 5

Kobling til hot50 {{forumTopicSubject}}

Hejsa allesammen
Har en hot50
den er fuld standard med pillet begrænsninger og GG

Min standard kobling er ved at sige farvel så skal ud og have fat en noget sportskobling.

Min plan er en polini 3g med en 30kg polini trykfjedre

Skal jeg også skifte Vario og kilerem? Før det hele kører optimalt sammen, det eneste jeg håber på er bedre bundtræk

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kobling til hot50
  • #1   18. feb næ behøver du ikke

• #2   18. feb Det er slet ikke sikkert du skal skifte trykfjederen smiley

• #3   18. feb Du kan køre med alt andet std. jeg ville ikke skifte trykfjeder

• #4   18. feb Behold std trykfjeder.
    En kobling hvor du kan justere tilkoblings omdrejningstal på nogen skruer ku gi dig muligheden for at få perfekt tilkobling, men når din scooter kun er std med gg så ville jeg ikke selv bruge penge på andet end std kobling.
    Du får en del mere for pengene andre steder.
    Er din rem f.eks. 738mm lang eller er den nærmere de 750mm så ka en 738mm rem give noget mere topfart

• Martin L
    Martin L Tilmeldt:
    nov 2024

Følgere: 17 Emner: 7 Svar: 5
    #5   18. feb Ja tak.
    Min plan er dog ikke at holde min hot standard hele tiden. Lige indtil sommer vil jeg bare ha en 50cc Baghjuls maskine

• #6   19. feb Hvis du kender rzkdk.. så har jeg set ham på en lovlig hot køre på baghjul.
    En ordentlig kobling hjælper en anelse, men det er væsentlig vigtigere med støddæmper.
    Den ska ikke være for blød og den ska ikk være for lang heller. Men hvis du ka gi et par hundrede ekstra for en malossi fly el.lign. så er du ihvertfald ikke begrænset på koblingen.
    Bare sørg for at få den trimmet ordenligt, så sku du være 90% af vejen til en baghjulsmaskike hva angår kobling. Det er ret begrænset hva de forskellige koblingsbakker og klokker gør af forskel mht wheelies.
    Det er mest af alt trim der gør forskellen

Kommentér på:
Kobling til hot50

Annonce