{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
253 visninger | Oprettet:

Nemeste måde at få lidt mere top fart {{forumTopicSubject}}

Jeg har en standard Neos 2t fra 03 og kunne godt tænke mig at få lidt mere top fart ud af den. Har tænkt på lidt tungere ruller en de 7,5 jeg har i nu, men det vil nok ikke give særligt meget. Vis i har nogle ideer på hvordan jeg kan få lidt mere ud af den ku' det sgu være dejligt.

Har selvfølgelig pillet skiven.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fix en lampe 620 kr.
  • Opsætning af stikkontakt til vaskemaskine 500 kr.
  • Shelf units need fixing to wall 650 kr.
  • Varme i radiator - stiften virker ikke 800 kr.
  • IKEA PAX garderobeskab 2.500 kr.
  • Samle to pax skabe uden låger 650 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Nemeste måde at få lidt mere top fart
  • #1   12. jan hvad haar du gjort nu og ruller bestemmer ikke topfart men optræk

• #2   12. jan Jeg har ikke gjort andet end at pille skiven. Den køre de 50 nu, og kan sgu godt mærke at det bliver lidt kedeligt. Men vis rullerende ikke bestmer noget kan jeg jo ligeså godt komme nogle lettere i får at få bedrer optræk, ik'?

• #3   12. jan alt til en grænse men ja de letteste du bør bruge er 6 gram jeg ville bruge 6.5 gram og en gul tryk fjeder fra malossi

så kan du skifte udstødning gg er en godt alternativ til den orginale for der er mere træk igennem

så kan du tage luftfilter af for at se ind i karburator om der er en stor kobber plade med nogle huller i den er nem at se hvis den er der kan du bare pille den af med fingerne

• #4   12. jan Den har en kæmpe begrænsning i udstødningsporten på cylinderen hvis det er en 30km neos. Så vil sige skift cylinderen til en ubegrænset cylinder. Og fjern udstødningsbegrænsning. Og omdys. Så kører du nok de 65-70 med meget bedre optræk

Kommentér på:
Nemeste måde at få lidt mere top fart

Annonce