{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kraftigste cylle til hverdagskørsel
  • #1   10. jan skift motor til minarally og sæt noget orndligt racing på kender en som kørte med teamspeed til hverdag på han sonic

  • #2   10. jan Har også tænkt på det, men bliver det ik noget fusk med sårn en hotjog? Ift ledningsnet, ophæng osv

  • #3   10. jan næ du bytter bare rør om som holder motoren og laver stikket om til stator ingen problemer jeg har lige hjulpet knækten med det

  • #4   11. jan Snakker vi hverdagskørsel med 46.000 km i cylinderen, så er det Malossi MHR Replica.
    Det er gjort før, af en herinde.


  • #5   12. jan Men hvis jeg skal køre med det, kan jeg så køre med en udstødning som trækker den lidt ned i omdrejninger? Har nemlig en sprit ny 9k, som jeg selvfølgelig gerne vil have på, men kan den gå med replica? Kan nok også godt få den byttet til noget større, men ved ikke lige hvad det skal være

  • #6   12. jan #5
    9K er perfekt til Replica.


  • #7   13. jan Ikke for at nedgøre de andres valg … Men hvis du taler hverdags kørsel , så det støbe jern cylinder du har brug for … og den Absolute kraftigste 70cc “ luftkølet “ Støbejerns cylinder ( som jeg kander til ) der fåes til Hot og jog osv osv det er det kit fra Top performances af.
    Jeg Mener det kaldes for “ Top performnaces Racing - Gold Line 70cc “


  • #8   24. jan #7
    Den er kraftig, men den holder ikke 46.000 km.
    Og den er helt sikkert også et godt valg.

    Jeg havde dog stadig gået med MHR Replica og hvis den så ydet for lidt, så kunne man porte den lidt tættere på MHR.


  • #9   25. jan Hvorfor tænkter du så meget på de Antal Kilometer hvert enkelte cylinder kan køre før det slidt op ( 46000 km ) og så nævner du også hvis det er effekten ikke er tilfredsstilende jammen så kan han lige porte det Replica kit lidt .. hvorfor ikke bare købe en cylinder man på forhånd ved ar stærker i effekten hvis det er det man ønsker på forhånd . Det giver da mening at købe Replica cylinder og sætte det på også bag efter tage det af igen og Porte det , fordi man ikke syndes det yder nok, ikke mindst bruge penge allerede på nye pakninger til det setup… og endnu mere træls er så at tiden med portning og evt ekstra omkostning der også

    Hvor dælen for du de tanker fra ,

    Med hensyn til Det her Replica og Due plus 2 cylinder kits så det flere punkter som jeg syndes at Due plus2 ville være et bedre valg , hvis så vi siger dit replica i alu køre længer en Due plus2 som er i jern , så er effekten stadigvæk en del Højer på Due plus cylinderen og jeg tror at det vil koste mere at holde dit valg med replica kørende op til de 46000km end det vil koste at holde mit valg med Due plus 2 kørende op til 46000km ..

    Derfor anbefaler jeg til en hver tid hvis en ønsker rigtig meget effekt i motor men samtidig også ønsker at bruge den i hverdagen. Og det her Top performnaces Due plus 1 & 2
    Er netop kendt for at holde effekten en del længer end andre Kits på marked , her af også kits af aluminium …


  • #10   26. jan #9
    Dine tanker omkring Due Plus, stammer de fra AC eller fra LC modeller?


  • #11   27. jan Due plus 1 & 2 finder fremstilles kun i LC udgaven ( Ikke AC )

    Men “ for sjov “ så lad os sige min Tanker stammer fra Due Plus AC modellerne.
    Hvad ville det have med Det hele at gøre ….






  • #12   28. jan #11.
    Det har alt at sige.
    Hvor stor er sandsynligheden for at han skifter til vanddampen, trækker slanger og montere en køler der ikke er plads til.
    Den er lig nul.
    Hvis det havde været AC, så havde den ikke kunne yde så mange HK, for AC støbejern kan ikke komme af med varmen.
    Du får heller ikke kompression 15:1 ud af støbejern, for så bliver det for varmt og stemplet vil sætte sig.
    Derfor har man mere gasrespons med et aluminium med lav squash og fladt stempel.

    Det er stærkt relevant at spørge ind til om der menes AC eller LC.

    Spørgsmål uden praktisk formål er totalt spild af tid, herinde.


  • #14   28. jan Jeg siger til dig at vi for sjov så siger vi det er Due Plus A
    Så nu er du så gået væk fra dit Malossi Replica , fordi dine svar går jeg ud fra er direkte til mit spørgsmål om at vi for sjov sagde Due plus var en AC

    Betyder det så du måske alligevel at du er kommet på den tanke at Støbejern holder en smule længer end Alu …

    Hvilken Scooter har du selv


  • #15   31. jan Støbejern holder ikke længere end alu.
    Det er 100% sikkert.
    Mange af de dyre modeller kører med alu.
    Hvis vi tager betragtningen med at man kan hone en støbejern en masse gange, så holder den længst.
    Men så kan man også få ny nicasil på alu.

    Malossi havde en årrække, hvor man kunne sende en cylinder og stempel ned til dem og så skrællede de den gamle nicasil af og lagde ny på.


    Jeg har på kun en Sym Orbit II, Hot 50 2020 og Hot 50 2021 holdende.
    Alle er lovlige.


    Men køb da Duo Plus i AC versionen, nu hvor der spørges ind til en AC scooter, som næppe bygges om til LC......


  • #16   31. jan Som jeg stadigvæk har prøvet at forklare dig …
    DU KAN IKKE FÅ — Due plus AC — Det findes kun i LC …
    Og lige husk en ting her .. det var dig selv der åbnede den dør med hvilken type cylinder det var jeg hentyder til om det var AC eller LC l… og jeg skrev så at vi FOR SJOV kunne sige det var AC …….
    Angående dine scooter … Det forklare det hele .


Kommentér på:
Kraftigste cylle til hverdagskørsel

Annonce