{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af to lamper 700 kr.
  • opvaskemaskine montering 700 kr.
  • Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Yamaha neos dør og trækker mærkeligt når den er varm
  • #1   14. okt 2024 tjek dit tændrør om den skal have større dysse

• #2   14. okt 2024 Hvilken dyse før og hvilken dyse efter?

• #3   17. okt 2024 jeg har dyset op til 86 før var det vidst 76 eller sådan noget det var svært og se på dysen, men nu er det fixet cylinderen var nemlig ved at sætte sig, nu går det bare virkeligt langsomt op af bakke jeg har 4,9 grams roller i skal jeg have lavere eller hvad, for det er lige meget om jeg gir halv eller fuld gas så trækker den bare virkelig lort op af bakke og nogle gange på lige vej

• #4   19. okt 2024 Får den er lille ekstra træk når den kommer over 40 kmt eller over 50 kmt?

• #5   24. okt 2024 Jeg har sku fundet ud af det nu dysen var for stor jeg skiftede ned til 82 og nu går den perfekt, men sagen er det når jeg prøver at køre på baghjul tømmer den bundkarret og jeg ved godt et eller andet kan bugges men jeg ved ikke hvordan eller hvad præcist, ved du måske noget om det?

• #6   24. okt 2024 #5
    Du kan dreje din karburator lidt md urets retning, så karburatoren er mere vandret, når du kører på baghjul. Antaget at du har std studs på.

• #7   25. okt 2024 Jeg har std studs på, men når jeg prøver at dreje den bliver jeg nød til at tage den lidt ud af studs hullet ellers vil den ik drejes, også drypper den røv meget benzin er det så mening den skal dryppe eller hvad? Og at jeg bliver nød til at tage den halvt ud af studsen der sidder nemlig 2 gummi dimser på samme side som gør jeg ikke kan dreje karburatoren når den sidder helt inde

Kommentér på:
Yamaha neos dør og trækker mærkeligt når den er varm

Annonce