550 visninger
|
Oprettet:
Optræk {{forumTopicSubject}}
Har en lækker ciao. Den trækker virkelig godt når den kommer over 20kmt ca. men bundtrækket er lidt sløv.
Opsætning er: krumtap 004 mazzucchelli
dr cylinder 65
13/13 karburator
Malossi filter
nye pakninger i hele motoren
80mm remskive og malossi kilerem
Den kør omkring 60, hvad skal jeg gøre
feb 2012
Følger: 26 Følgere: 35 Scootere: 4 Emner: 50 Svar: 820
jan 2014
Følger: 10 Følgere: 48 Scootere: 12 Emner: 2 Svar: 47
jul 2023
Følger: 4 Følgere: 130 Emner: 35 Svar: 66
Optræk