466 visninger
|
Oprettet:
god/dårlig Opsætning? {{forumTopicSubject}}
Hej jeg har en pgo galaxy med
Cylinderkit - Stage6 Streetrace 70ccm - ø10mm
Krumtap - Zoot Super Racing - ø10mm
Udstødning - Gianelli Go
DellOrto 21mm PHBG med 92 dyse
Malossi X-Kevlar Belt
Variator - Polini Speedcontrol-7 g ruller
std kobling med
Trykfjeder rød - HI:PE, 2000 RPM
Trimkit - Malossi Sport--Gul: 6000-8000 omdr.
nogen der ved om det er en god opsætning eller om der skal skiftes noget ud?
maj 2023
Følger: 16 Følgere: 560 Emner: 173 Svar: 400
Og du skal klart opgradere din udstødning fra en GG. Dit cylle ville yde meget bedre med eller 9k eller en yasuni R/c10. Måske ville nogen mene at en c16 også ville være et godt valg.
okt 2024
Emner: 1 Svar: 1
men har mange der har sagt jeg skal købe
Stage6 PRO REPLICA MkII eller c21 knæk?
god/dårlig Opsætning?