{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
466 visninger | Oprettet:

Tysen  T
Tysen T
Tilmeldt:
2. okt 2024
Emner: 1 Svar: 1

god/dårlig Opsætning? {{forumTopicSubject}}

Hej jeg har en pgo galaxy med
Cylinderkit - Stage6 Streetrace 70ccm - ø10mm

Krumtap - Zoot Super Racing - ø10mm

Udstødning - Gianelli Go

DellOrto 21mm PHBG med 92 dyse

Malossi X-Kevlar Belt

Variator - Polini Speedcontrol-7 g ruller

std kobling med
Trykfjeder rød - HI:PE, 2000 RPM
Trimkit - Malossi Sport--Gul: 6000-8000 omdr.

nogen der ved om det er en god opsætning eller om der skal skiftes noget ud?


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Et Ifø toilet der nogengange løber . 590 kr.
  • build my bed 600 kr.
  • Opsætning af 2 væghængt sengeborde 375 kr.
  • Slå græs 440 kr.
  • Putting up paintings and pictures on the Wall 3.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  god/dårlig Opsætning?
  • #1   3. okt 2024 Nu ved jeg ikke lige hvad motor den bruger præcist, men jeg ved pgo hot kører ikke godt med en anden rem end den originale. Så tjek lige at den kører din vario ud.

    Og du skal klart opgradere din udstødning fra en GG. Dit cylle ville yde meget bedre med eller 9k eller en yasuni R/c10. Måske ville nogen mene at en c16 også ville være et godt valg.


  • Tysen  T
    Tysen T Tilmeldt:
    okt 2024

    Emner: 1 Svar: 1
    #3   3. okt 2024 Takker tjekker lige det med vario

    men har mange der har sagt jeg skal købe
    Stage6 PRO REPLICA MkII eller c21 knæk?



Kommentér på:
god/dårlig Opsætning?

Annonce