404 visninger
|
Oprettet:
Tomgangsskruen {{forumTopicSubject}}
Jeg er ret ny til alt det her med scooter og knallert, og hver gang jeg tænder min scooter (Pegeot Speedfight 4 2-takt) går den ud når den står stille. Nogen siger det er tomgangsskruen den er gal med andre siger noget andet, så jeg ville bare lige vide hvor tomgangsskruen sidder ikke andet
jun 2019
Følger: 12 Følgere: 784 Scootere: 1 Emner: 136 Svar: 5.544
aug 2024
Emner: 1 Svar: 5
jun 2019
Følger: 12 Følgere: 784 Scootere: 1 Emner: 136 Svar: 5.544
aug 2024
Emner: 1 Svar: 5
aug 2024
Emner: 1 Svar: 5
aug 2024
Emner: 1 Svar: 5
aug 2024
Emner: 1 Svar: 5
Tomgangsskruen