{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
334 visninger | Oprettet:

Kører dårligt med 19mm + 50cc... {{forumTopicSubject}}

Hey har sat 19mm polini cp på mit 50cc std. Kan virkelig ikke forstå hvad der er galt, der er vist ikke utæt nogle steder.

Den vil bare ikke rigtig stå i tomgang, kan godt tage gas sådan når den kommer højere op i omdrejninger (som den kun kan nogle gange ellers dør den når man prøver give gas).
Tændrør sort og tørt, men ved ikke om det er til hjælp når jeg ikke kører nogle steder rigtig og bare prøver at starte hele tiden.

Står dårligt i tomgang, når den dør skal den lige have nogle spark igen før den kommer i live. Den kommer sådan lidt langsomt i live efter det.
Har prøvet at rykke nål i karb op og ned men lagde ikke mærke til meget forskel. Og dyse skiftet (har prøvet 66, 85, 95, 92). Ved ikke måske kørte den bedst med nr 66?

Kan det lyde som for meget benz som tændrør jo måske også siger? Eller hvad tænker i... Synes bare det mærkelig når jeg har prøvet alt muligt forskelligt.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kører dårligt med 19mm + 50cc...
  • #1   30. jun 2024 Nål og dyse (hoveddyse) har intet med tomgang og start af motor at gøre.. Det har der imod tomgangsdysen og rigtig indstilling af luftskruen og chokeren er også med her.

Det skal du have læst lidt op på smiley

https://scootergrisen.org/scooterhjemmeside/karburator.php

• #2   30. jun 2024 Okay, jeg tror at det er en mindre tomgangsdyse jeg skal have sat i så... Den er også meget mere 'frisk' og villig når jeg giver den lidt startspray. Så starter den med det samme indtil det ligesom er brugt op, så er det som før. Så det må jeg kigge på.
    REDIGERING:
    Eller det giver jo ikke mening at sætte en mindre i så, når den kører bedre med lidt startspray :/...? Det vel tegn på mangel af benzin. Dog mener jeg det føles og lyder som den får for meget luft. Men er sku meget i tvivl hvordan jeg kunne diagnosticere det... xd
    Og det kørte fint på 70cc, og kan da kun forestille mig der skal mindre tomgangsdyse i til 50cc så?

Kommentér på:
Kører dårligt med 19mm + 50cc...

Annonce