{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  17.5 karbu på std cylle
  • #1   25. jun 2024 Nej.

  • brian n
    brian n Online Tilmeldt:
    jan 2010

    Følgere: 286 Scootere: 14 Emner: 32 Svar: 25.091
    #2   25. jun 2024

  • #3   25. jun 2024 Du har en af verdens svageste cylinder hvis det er en original 30km cylle.
    Du får et sted mellem 1000x og en million x så meget ud af at sætte en normal ubegrænset 50cc cylinder på.
    Men vil sige sæt 47mm sport på. F.eks. polini sport 70.
    Så får du langt mere effekt end nu, uden det kan høres eller ses


  • #4   25. jun 2024 Det gør vi da allerede.. Altså os der kører rigtige Gilera/Piaggio med Hiper2 motorer smiley

  • #5   25. jun 2024 Den originale piaggio dellorto phva 17,5 er så med begrænset dyserør, nål, tomgangsdyse, og gasspjæld.

    Plus den originale piaggio cylinder er langt fra verdens svageste 50cc cylle, nærmere den stærkeste originale knallert cylle der findes.

    Så der passer tingene bedre sammen med en begrænset 17,5 karbu og en super hidsig std cylinder

    Men en 17,5 dellorto koster 750.
    Et dysekit koster ~150.
    Plus ruller.... 1000kr

    En cyllle koster 900 kr. og så et dysekit og lidt ruller oveni til 250. Det er fanme noget der gør en forskel. 1150 kr.

    tredobbelt power i optrækket.
    næsten dobling af topfarten.


  • #6   26. jun 2024 Skift din gearing til en 15/39 sekundær.
    Inden du gør noget andet.

    Så kører den 80 kmt med std cylinder og GG.


  • #7   27. jun 2024 Men scootertechguy gør gearing noget ved optræk? Og kunne man som et forslag til en opsætning sige:
    Dr 70cc
    17’5 karbu
    15/39 gearing?
    Og så ja gg og alt det jeg allerede har på?


  • #8   27. jun 2024 Tror han har overset at der er tale om en 30km yamaha cylle med kvart ufstødningsport og kun 3 skyllekanaler.

    Hvis du sætter gearing på den cylinder så blir den først for alvor rigtig rigtig sløv.
    Intet kan gøres så længe den cylinder sidder på.
    Den dræber al power


  • #9   27. jun 2024 Så hvis jeg smider en 70cc på og 17,5 karbu hvad ville den 15/39 sekundær gøre?

  • #10   27. jun 2024 10-20 kmt højere topfart.
    ~10% sløvere optræk


  • #11   29. jun 2024 #9
    Skift din gearing til 15/39 før du gør noget som helst andet.
    Så ved du præcis hvor meget du kan presse ud af din nuværende opsætning.
    Den kan nemlig mere end du tror.
    Som den er nu, der stopper dt vario med at klemme sig yderligere sammen og det sker nok allerede ved 35-40 kmt.

    Ja, det koster optræk.
    Den del ser du på senere.


Kommentér på:
17.5 karbu på std cylle

Annonce