{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
253 visninger | Oprettet:

Opsætning budget venlig {{forumTopicSubject}}

Hvilken opsætning ville i anbefale til min yamaha neos fra 05 nuværende opsætning:
Polini original udstødning
polini vario med 5,5 grams ruller
gul tryk

Jeg vil gerne have noget der ville gøre den lidt vildere om det er ny cylle og karbu eller hvad det nu er?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Opsætning budget venlig
  • #1   16. jun 2024 Drracing evolution 70cc støbejerns cylinder
    Måske senere hen en 17,5mm dellorto der ka bruges med std luftfilter.
    Et dysesæt og nogen ruller til at indstille efter montering af ny cylinder.
    Sku ku gøres for en 1200kr og gir en del mere power

• #2   18. jun 2024 Kan en 19mm black edition karbu sidde på en standard studs? og med standard luftfilter? på min yamaha neos

• #3   18. jun 2024 Nej

• #4   20. jun 2024 Kunne 19mm polini cp og dr racing 70cc kører godt sammen?

• #5   20. jun 2024 Ja men... ikke bedre end en std 17,5mm dellorto.
    Sååå spild af penge og larm og besvær med oftere service og nedsat holdbarhed.

Du får ikke mere power ud af større karb. Medmindre den du har nu er for lille....

Altså stage6 testede deres 88cc hyper racing kit med en 24mm karbu på...
    Hvad der får folk med en billig støbejern sport cylle på 68cc til at tro de ska ha 19-21-24-28 mm osv ved jeg vitterlig ikke smiley

• #6   20. jun 2024 Det er nu mest det at jeg kan købe en 19mm for 250kr af min kammarat i stedet for at købe en ny 17.5 for 700+kr men jeg kan godt se hvad du mener.

• #7   20. jun 2024 Ville personlig aldrig sætte en brugt karbu på en nysammensat maskine, for at spare 500kr (spilde 250 kr..)
    Så hellere bare køre med den originale lille indtil videre. Den véd man da virker, og man slipper for problemer med studs og luftfilter og plads og snavs og gaskabel osv.

Har indtil flere gange monteret sport 70cc cylindre og udstødning og vario og anden rem og dæk og støddæmper og sport bremseklodser og halogen pære i lygten osv men lod karbuen være standard...
    Har kørt fremragende og folk der har prøvet den har også været smiley , og folk der har købt dem af mig har kørt på dem i årevis uden at ændre et hak på noget, og været fuldt tilfreds.

Hvis jeg fik din knallert og sku køre på den så ville jeg købe en 47mm sport cylinder og et dysesæt str 70-100 og et duallayer luftfilter indlæg til std luftfilterkasse.
    Plus et nyt tændrør en varmegrad koldere end std.

Monter, indstil karbu efter karbuguiden, så vurder om rullerne er for tunge eller lette og købt nogen lettere eller tungere og prøvet med. Så prøvet at blande de 5,5 du har og de nye ruller, og derudfra besluttet hvad rullevægt jeg ska prøve at køre med.

1200-1300 kr

Kommentér på:
Opsætning budget venlig

Annonce