{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  membran
  • #1   9. jun Du vil ikke blive skuffet , Vl14 er super fed membran ,
    Fortæl lige din opsætning ,


  • #2   9. jun nej det mere om det er det vær eller om jeg skal spare det

    stage6 mk ll
    28mm polini
    stage6 r1400
    stage 6 rt studs
    doppler tap ø12
    stage 6 powerfilter


  • #3   9. jun hvad kører du med for en membran i din motor …….

  • #4   12. jun bare normal

  • #6   12. jun Wow,
    Ja så skal du uden tvil nok mærke en hel til forskel , jeg tror enda forskellen kunne snyde dig på den gode måde så meget at hvis gik fra std membran med dit setup til vl14 membran at ville tro der var lavet andet på motoren også … De ting jeg tror du vil opdage utrolig hurtig er nok ting som disse her ???

    Motoren vil Starte hurtigere.
    Du bruger mindre kræfter på at starte den op fordi forstøvningen er langt bedre nu.
    Du vil opdage at den reager en smule hurtiger på gassen.
    hvis karburatoren indstillet rigtig , så vil motor går meget bedre i ON/ OFF på gassen.
    Du vil mærke et optræk der er meget bedre end det du var vant til.
    Du mærker i mellemgas området at din motoren sej trækker en del mere end tidligere.

    Også husk når du har monteret din nye tun membran så kan der nogen gange ske det at efter motorens første tur med den nye tunings membran når du slukker motoren og evt lader den stå indtil den bliver kold eller måske bare 5min eller mindre, At så vil din motor ikke længer starte op igen , Det eneste du så skal hvis det sker for dig , er at sætte en nyt Tændrær i topstykket , og gerne et tændrør som er omkring En varmegrad på 9-10 stykker hvis det er NGK… så som evt en NGK-BR9EES eller bedre NGK-BR9EG Racing …






  • #7   15. jun okay men jeg forstår da ik at membranen gør at man skal skifte tændrør

  • #8   15. jun Det ikke sikker du kommer ud for dette , jeg vil tro at ud af 10 folk som har det samme setop som dig og så kun mangler at skifte memran , så vil jeg tro ud af de 10 så det 2 der oplever at skulle skifte tændrør …

    Det sker fordi tændrøret bliver pludselig brugt på en helt helt anden måde i forhold til den måde da den skulle antænde for benzinen som din std membran forstøver ind i systemet .
    Oh skifter du så til en vl14 membran eller ja for den sags skyld en helt anden tun membran , så ændre du pludselig på hele forstøvning måden der bliver smidt ind i dit cylinder , og den måde kan ændre hele måden hvordan tændrøret antænder benzinen , og det kan så af og til godt ske at et brugt tændrør ikke kan holde til pludselig at det hele antændes på en helt anden vilder måde …. Og derfor kan det ske tændrøret opgiver ..
    men så snart du har sat en ny tændrør i så du ude af det problem ,
    Du kan på en måde selv om dette jeg siger nu lyder dumt , så skal et tændrør også tilpasses sig til de omgivelser den bliver udsat for , og hvis de omgivelser evt måske skulle blive mere voldsom så kan de give op , Men en ny tændrør tilpasser sig så bare til den nye måde din vl14 membran opfør sig på ,
    Du ville også sagtens kunne udsættes for dette her hvis du gik fra en vl14 memran til en standart membran … og det igen en form for tilpasning til tændrøret omgivelser ,
    Vejret du kender men kulde og regn osv osv , kan også ødelægge et tændrøret , fordi den luft / ilt som karburatoren suger ind den ændre også og hvis det sker alt for drastisk så skal der også nyt tændrør til ….

    He he slev om tændrøret bare anses for at være en død ting som skal sættes i en topstykke , så har et tændrør uden tvil også sin eget dags orden? Selv om det lyder hvor dum det end kan lyde.


Kommentér på:
membran

Annonce