{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
285 visninger | Oprettet:

Dave J
Dave J
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 1

Tager langsomt fat {{forumTopicSubject}}

Jeg har lige købt en Sym Jet Euro x 50 2t der kørte rimelig godt, jeg skiftede udstødning til en LeoVince tt, fjernede begrænsninger og skiftede til 5,7 g ruller der fulgte med hvorefter den er langsom til at tage fat og kører langsomt i starten men når den først triller har den godt optræk og kører godt. Alt er standard så vidt jeg ved, tænker umiddelbart at det har noget med trykfjeder og trimfjedre at gøre men er ikke helt sikker.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Tager langsomt fat
  • #1   12. maj 2024 du skal dysse den om og den udstødning har et andet arbejds område så ruller tryk og trim fjeder skal indstilles

• Marcus
    Marcus Tilmeldt:
    apr 2024

Følgere: 35 Emner: 6 Svar: 80
    #2   12. maj 2024 Du skal 100% have skiftet trim og tryk, det gør en stor forskel ift. hvor hurtigt den tager fat.

• Dave J
    Dave J Tilmeldt:
    maj 2024

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 1
    #3   12. maj 2024 Tak for svaret! Skal jeg skifte alle dyserne eller kun hoveddysen?

• Marcus
    Marcus Tilmeldt:
    apr 2024

Følgere: 35 Emner: 6 Svar: 80
    #4   12. maj 2024 Kun hoveddysen. Aner ikke så meget om din knallert, men det er bare om at prøve sig frem. Bare fordi din ven har samme opsætning og fx. 114 dyse, betyder det ikke du også skal have 114 dyse, men nok noget omkring der.

Kommentér på:
Tager langsomt fat

Annonce