{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Er det sundt at køre med 50cc sport med skive?
  • #1   6. maj Ville jeg ikke mene

  • #2   6. maj sys jeg heller ikke

  • #3   6. maj Hvis du gir den fuld gas hele tiden så svarer det til at køre fuld gas i en bil i 2. Gear hele tiden.

    Den blir slidt meget meget hurtigt.

    Usundt vil jeg ikke kalde det. Men afhængig af udstødning ska du køre pænt langsomt for at holde omdr nede.
    Slib ring så den ka køre 42 for fuld hammer. Og så nøjes med at køre 38 med kvart gas så omdrejningerne er lidt lavere.
    Og sørg for den kører med en ok blanding ved den gasgivning. Motorbremsning er deciderer usundt for den, så det ska du også være opmærksom på hvis du vil køre sådan. Motorbremsning overopheder den vikelig hurtigt af så man risikerer at varmesætte den hvis man kører ned af en lang bakke.


  • #4   11. maj Nej svare til at køre i 1 gear på en bil i alt for lang tid. Den tager mange unødvendigt omdrejninger uden du får noget for det

  • Benjamin P
    Benjamin P Tilmeldt:
    okt 2022

    Følgere: 6 Emner: 4 Svar: 26
    #5   16. maj Klart ikke optimalt at køre med skive som de andre siger
    Hvis det politiet du bange for så få dig et politiværn så slipper du for unødvendigt slid med Skive og bøden hvis du kan finde ud af at indstille og gemme lortet ordentligt


  • #6   16. maj #5 de kan høre den ikke går rigtigt i motoren og så tager de lortet til undersøgelse. Eneste rigtig ting og gøre er og tune svinet og stikke af

  • Benjamin P
    Benjamin P Tilmeldt:
    okt 2022

    Følgere: 6 Emner: 4 Svar: 26
    #7   16. maj Slap da for mange bøder på min gamle maskine med pillet skive og politiværn de fleste forstår ikke knallerter


  • #8   16. maj Jeg har det helt omvendt. 90% af gangene kan de høre om den har politiværn på. De ved også at gg er tun osv. og man kan altså godt høre det. I sær hvis har tunet den bare lidt

  • Benjamin P
    Benjamin P Tilmeldt:
    okt 2022

    Følgere: 6 Emner: 4 Svar: 26
    #9   16. maj Det er jo uheldigt at det politi du har har forstand på maskiner mit politi fatter ikke en skid

Kommentér på:
Er det sundt at køre med 50cc sport med skive?

Annonce