{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
91 visninger | Oprettet:

ECU fartbegrænser?? {{forumTopicSubject}}

Dav gutter. Har en VGA Firefox Euro-4 med en ECU på. Pillede skiven og så kunne den rende de 75 stykker. blev så stoppet og fik betinget frakendelse. Nu har jeg den til at køre "lovligt" på 40 kmh. Problemet er, at når jeg nu kører til erhvervsskole så kører jeg næsten 5% af tiden på hovedvej, og resten på landevej og MEGET på cykelstier der er ude midt i ingenting, så jeg er ikke meget bange for politiet. Jeg gider bare ikke blive stoppet hvis nu jeg kører for stærkt på hovedvejen, da jeg er igang med kørekort, og det kan blive en dyr omgang. Jeg vil gerne vide om der er nogen der kender til en omdrejningsbegrænser til sådan en ECU, eller om der f.eks. findes en "Strømtyv" agtig tingest, som man kan smide på tændrørskablet, der fjerner lidt omdrejninger, når man lige vipper en kontakt. Alt hjælper, Tak på forhånd smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  ECU fartbegrænser??
  • #1   23. apr nop findes ikke tilsvære men der er helt sikkert en eller flere som der kommer og siger politi værn lad være når du har ecu det tror jeg ikke den kan holde til

  • #2   23. apr Okay tak. Jeg har lige et andet spørgsmål også. ved du hvor man kan finde et ledningsdiagram til en VGA Explora Euro-2 med CDI selvfølgelig. Jeg har ledt i timevis ikke fundet det præcise ledningsnet til den. Jeg overvejer nemlig at splejse et Explora og Firefox ledningsnet sammen, så det stadig er den samme scooter, men bare med CDI istedet, da jeg er træt af at køre langsomt på cykelstier

  • #3   23. apr det bliver svært ikke umuligt men nemt hvis du ikke ved hvad du laver

    men tror ikke de er lavet til privat brug inu


Kommentér på:
ECU fartbegrænser??

Annonce