{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
204 visninger | Oprettet:

? Krumtap, polini sport samt vario? {{forumTopicSubject}}

min jog køre 60 med:
-Pillet Skiven
-EU45 Cylinderkit
-TK 12mm Karburator (72# Dyse)
-21mm Gummistuds
-Std. Filter, Med Fjernet Snorkel
-Basic Udstødning, Uden Begrænsning
-Std. Variator (5 Grams Ruller)

men jeg vil gerne have nået mere topfart samt optræk, men har lige et par spørgsmål

1. engang havde jeg ubegrænset cdi, 47mm cylle, knæk udstødning, powerfilter, 21mm karb, trykfjeder, og der kunne jeg kun hive den op på 60 osse, men optrækket var meget mere forbedret, men alle de dele jeg havde på var brugt, men der er mange der skyder på det er min krumtap der skal skiftes jeg regner med det er den samme krumtap fra 1996, hvor joggen er fra, så den er bare std. men den kan vel ikke få knallereten til at køre langsomt, de siger der skal en helrund i før man kan køre ordenligt med tun men det passer da ik vel?

2. hvis jeg satte en polini sport 47mm, og en polini vario, sammen med min basic udstødning, std. filter, ville man så kunne høre den er tunet?

3. hvor meget vil det give at sætte en polini vario og en polini sport cylinder på?

4. er der andet der SKAL skiftes hvis jeg sætter en polini sport cylinder og vario på?

5. skal jeg så selv blande min olie når jeg skal til at køre med polini sport eller tror i godt den kan klare det med olieblanderen, hvis jeg nu bare heller 1 % mere i når jeg køre til og jeg varmer den godt op kan den vel godt holde ik?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vi mangler og sætte lys i huset 700 kr.
  • Hjælp til ophængning af 5-7 billeder 500 kr.
  • Opvaskemaskine fejl 900 kr.
  • Boret huller i køkkenlåge og isat hængsler 1.250 kr.
  • Dissemble and assemble cage 525 kr.
  • problem med vandtilførsel til opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  ? Krumtap, polini sport samt vario?
Kommentér på:
? Krumtap, polini sport samt vario?

Annonce