{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
197 visninger | Oprettet:

Stater ikke med polini cp {{forumTopicSubject}}

Hej min scooter vil ikke starte efter der kom polini cp på den kørte fint før og med pwk men den vil sku bare ikke med cp…nogle som har en ide til grundindstillingen på en polini cp19mm kaburator, vi har prøvet næsten det Hele men intet ser ud til at virke. Hvis i har nogle ideer til hvad det kunne være så smid da lige en kommentar…god dag og tak på forhånd

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Stater ikke med polini cp
  • #1   31. mar den skal ko indstilles ca til din opsætning også skal den lige fyldes med benzin

men hvorfor skifte

• #2   31. mar Brian der er en grundindstilling på alle kaburatore
    Grundindstilling: en grundindstilling på en kaburator er når du skruer her og der og så drejer nøglen så starter den uanset opsætning (hvis startproblemet) selfølgelig er hos karburatoren

• #3   31. mar hove dyssen skal passe ca for den starter ikke hvis den drukner of den starter heller ikke når den får for lidt

• #4   31. mar Hey Brian tak for ideerne men den starter jo fint med en pwk 21mm med dyse 100 hvilket er for stort og den startede egentligt okay da jeg satte polini cp på lige efter den var pakket op af kassen, men kørte ikke så godt da der var en dyse 66 i hvilket er alt for lavt da min opsætning kræver en dyse 80. Jeg kom så hjem og ville sætte en anden dyse i og skruet lidt i den, puttede den så på igen og så ville den bare ikke starte uanset hvad jeg gjorde

• #5   31. mar hahaha cp karburator kan du ikke sammenligne dysse med andre de er anderledes bygget

• #6   1. apr Måske er tændrøret brændt af, da det ikke kunne blive kølet ned

• #7   1. apr Brian jeg er ked af at sige det men dine svare hjælper ikke rigtigt du er vist ikke helt så glad for at lære fra sig
    Det der bare er sådan lidt sjovt så det er st den har startet for mig hvor den så gik ud igen efter jeg skulle indstille den

• Quist
    Quist Tilmeldt:
    mar 2024

Følger: 12 Emner: 2 Svar: 33
    #8   3. apr Var det tændrøret der var brændt? ellers har jeg måske en ide

• #9   3. apr Nej tændrøret har det fint, har også prøvet med et nyt. Både Racing br8 2t og er normalt

Kommentér på:
Stater ikke med polini cp

Annonce