{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
312 visninger | Oprettet:

hvilken cylle til denne opsætning {{forumTopicSubject}}

karb: cp 21mm (hvilken dyse skal jeg bruge til den?)
tap: std
vario: polini hi-speed
kobling: malossi kobling + klokke
gearing: nok en sekundær 14/41 (men fortæl gerne hvis der er noget bedre)
udstødning: 9k eller 11k
luftfilter: std kasse med malossi skum og huller på bagsiden af kassen (skal helst ligne en sleeper så meget som muligt)
stator: std
Og så til cyllenderen. Det ender enten med DR 70cc ø10 eller airsal t6 racing 70cc ø10.
Men vil krumtappen og stator kunne holde til det, og hvilken membran er bedst til sådan en opsætning?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hvilken cylle til denne opsætning
  • #1   30. mar 2024 er det muligt ikke at købe malossi skum og bare lave huller i kassen? fordi bruger sku næsten ikke 100kr på noget skum. Ellers skal jeg selv klippe det fordi speedline sælger ikke den størrelse jeg skal bruge. (har privat aftale hos speedline så får det billigere, dog kun kgi som sælger den i den form jeg skal bruge)

• #2   30. mar 2024 har lige to spørgsmål hvordan dælen vil du få standart filter på en cp karburator uden at fuckk flow op som er grunden til man bruger de karburator

og hvilken maskine en pgo kan jeg knække på standart dele med gg

• #3   30. mar 2024 1. Køber en flange som gør at kassen kan sidde på + jeg laver jo huller i kassen og måske malossi skum så den stadig for masser af luft.

2. det er den jog r i mit pfp

• #4   30. mar 2024 det fuckker flow totalt på

dr racing ville krumtap holde fint t6 er nok grænsen

• #5   31. mar 2024 Sikker? det vil da ikke fucke med luftindtag så længe der jo er huller og skummet fra malossi er jo stort set det samme som der er i deres powerfilter (hvis ikke det er det samme) eneste forskel er at der erflange på så den passer.

Hvad vil du da anbefalde hvis jeg skal beholde den som sleeper?
    Tror du der er nok plads til at kassen kan sidde der uden at være forbundet til karburator og så har jeg så bare et powerfilter monteret så jeg ikke skal bruge en flage?

• #6   31. mar 2024 https://speedline.dk/yamaha-jog-r/indsugningstragt/luftfilterflange-til-polini-cp-karburator det er sådan en flange jeg nok kommer til at bruge

• #7   31. mar 2024 prøv at se på den hvis den ikke fuckker med flow hvad gør den så

• #8   31. mar 2024 den gør at luftfilterkassen kan sidde der. Der ville vel ikke blive lavet en flange til en polini cp karburator hvis det fucker med flow. Det er jo det samme som at sige at den fucker med flowet bare ved at have flangen på uden luftfilterkassen. Men det gør den jo ikke fordi den får jo stadig masser af luft. Man kan jo også finde andre 21mm karburatorer som er tættere på de 34mm og stadig fungere godt. Så tænker ikke den gør noget ved flowet

• #9   31. mar 2024 #7
    Hvad vil du da anbefalde hvis jeg skal beholde den som sleeper?
    Tror du der er nok plads til at kassen kan sidde der uden at være forbundet til karburator og så har jeg så bare et powerfilter monteret så jeg ikke skal bruge en flage?

• #10   31. mar 2024 du skifter karburator til en 21 mm dellorto

• #11   1. apr 2024 Hvad er forskellen på cp 21mm og dellorto?

• #12   1. apr 2024 til at starte med se på den den er 100% anderledes og gellerelt på alle måder er de to forskellige

Kommentér på:
hvilken cylle til denne opsætning

Annonce