{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
646 visninger | Oprettet:

Begrænsninger på agm retro? {{forumTopicSubject}}

Hej scootergalleri.
Jeg var lige ude og købe mig en agm retro i dag det er en 30’er men den kører 45. Den gamle ejer siger der ik er lavet noget ved den men de har skruet lidt i karburatoren.
Ville høre om der er nogen der ved hvor alle begrænsningerne sidder på sådan en? Har læst at nogen har fået den op på 80 helt std men personen har ikke sagt hvordan.
Det er en 2017 model

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Begrænsninger på agm retro?
  • brian n
    brian n Online Tilmeldt:
    jan 2010

Følgere: 286 Scootere: 14 Emner: 32 Svar: 25.091
    #1   8. mar 2024 der er nok cdi og måske en skrue i karburator tag luftfilter tag en skrue trækker og skub spjældet op kan gå helt op og væk så er der ikke en skrue kan den ikke så skal du have låget af karburator OG DEN TAGER DU IKKE AF FOR SJOV der er en gummi membran som du nok ikke får på plads igen så den er ny membran hvis den ikke krymper nok ved at ligge på radiator natten over kommer der et mindste hul i den så dur den ikke mere og din scooter kommer ikke til at kunne give fuld gas mere

• #2   8. mar 2024 Tak Brian. Tør jeg gøre det når jeg ikke har alt for god forstand på scooter? Hvordan afbegrænser jeg cdien? Og kan det være muligt det er en ecu når den er fra 2017? Er der ikke ring i vario på 4 takt?
    Og vil den så kunne rende de 70/80 uden jeg skal købe tundele?

• brian n
    brian n Online Tilmeldt:
    jan 2010

#3   8. mar 2024 jeg tror du kommer op på 60

cdi skal skiftes der er en måde at gøre nogle 4 takts cdier ubegrænset men jeg vil ikke anbefale det

Jo der er skive i nogle er det gliderør som er begrænsning så den skal skiftes

• #4   8. mar 2024 Okay. Hvordan kan det være andre kan få deres op på 70/80? Er lidt bange for det kan være skiven sidder sammen med gliderøret. Hvis den gør det hvor finder jeg så en ubegrænset eller anden varioator? Det er jo ikke nemt at finde reservedele til sådan en.
    Har hørt om at man bare kan tage en ledning fra eller klippe en over. Og nogle 4 takt har en ledning inde i variatoren der begrænser så vidt jeg har forstået

• brian n
    brian n Online Tilmeldt:
    jan 2010

#5   8. mar 2024 kan de heller ikke de snakker bare det er 4 takt måske 70

Kommentér på:
Begrænsninger på agm retro?

Annonce