{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvad render denne opsætning
  • #1   25. feb Hvorfor får du ikke smækket en 70cc på?

  • #2   25. feb Hvis jeg nu bliver taget kan jeg godt fortsætte med at køre 50cc, uden at skulle skifte cylle stempel osv igen

  • #3   25. feb Jo men en 50cc sport er desværre såild af penge, jo den yder mere end std men det er sgu ikke nok til den pris

    Køb et billigt 70cc


  • #4   25. feb ca det samme som standart måske 80

  • #5   25. feb 50-60

  • #6   25. feb #5
    Det nok liiige lidt i underkanten når den kører 60 helt ste med gg


  • #7   25. feb det er jo næsten det samme cylinder så det giver ikke meget mere

  • #8   25. feb #7
    Nejnej det ved jeg godt men tror lige 50-60 er i underkanten når der er alt det andet på


  • #9   25. feb Du kan ikke fortsætte med at køre med Malossi Sport 50 ccm, hvis du bliver taget.
    Den vil stadig være ulovlig.

    Du nævner intet om scooter mærke eller model.

    Std gearing er ALTID noget lort.


  • #10   25. feb Bare den ik køre over 43 tqr de den jo ik

    Og det en hot


  • #11   25. feb Smæk nu 70cc på og behold std cylle. Bliver du taget så skift cylle

  • #12   25. feb 60 på gps.
    Vidste med det samme det var en hot smiley folk køber som regel hot af samme grund som de normalt ikke skriver at det er en hot når de spørger til info om deres maskine herinde smiley smiley
    Fordi i hot knejtes optik er hot det eneste der findes. Hvorfor ellers købe dem?

    60 på gps er forresten med en for lang rem i.

    Regner med du har en forkert rem i nu fordi 1: det er en hot 2: du skrev ikke det er en hot 3: det har hot ejere næsten altid 4: der står ikke noget om rem i din opsætning, og rem er ekstremt vigtigt, så hvis den rigtige rem sad i havde du nok skrevet det smiley

    Konfiknallert to the max smiley


  • #13   25. feb Jeg har slet ik den opsætning på det var bare noget jeg tænkte på at købe
    Og skrev også længere nede at det var en hot havde bare glemt det var relevant


  • #14   25. feb Det er altid relevant om man har hiper eller mina eller pgo motor.
    En ting som hot kørere normalt ikke tænker på. Nok derfor de køber pgo, fordi de glemmer at pgo er skrald smiley
    Eller rettere, som regel ved de det ikke engang når de køber den. Men grunden til de bliver ved at køre dem er enten fordi de ikke ved det, eller fordi de glemmer det smiley selv når de ska tune dem og spørger til topfart, som jo i høj grad afhænger af de har nok den værste motor i verden smiley men hvis man glemmer det faktum så er det forventeligt at de køber den værste motor i verden, og så oveni købet sætter 50cc sport på smiley og ikke nok med det, kombinerer det med en gg med 21mm og powerfilter smiley
    Værste opsætning i verden på den værst tænkelge knallert man ka købe.

    Een ulykke kommer sjældent alene. Især hvis man er konfi hot knejt.

    Sælg skrotten og køb en std piaggio med gg på så kører du 75 på gps.

    Eller køb en skrot og køb en led bar fordi forlygten er skrot, og køb en 50cc sport cylle og multivar og kobling ( smiley ) og 21mm og powerfilter så kører du 60 på gps oh larmer en massr på en maskine man sidder dårligt på oh som kører dårligt og langsomt og halvt så langt på literen.

    Jeg havde valgt en piaggio/gilera istedet.

    Meb folk køber af en eller anden grund skrot i bunkevis og glemmer at de er skrald.
    Danmark 2024 smiley


  • #15   25. feb Købte egentlig mest hot fordi jeg synes de er pæne og så er de billige. Er egentlig lidt ligeglad med hvor godt motoren præstere vil bare have noget der kører fint hurtigt til skole osv.
    + jeg har ik rigtig fundet nogen piaggio el gilera som jeg faktisk synes var pæne udover en stalker og rcr.


  • #16   25. feb Mit bedste råd så er det at den der 50cc bliver spild af penge, og du bliver hurtigt træt af det

  • #17   26. feb Ka godt se der er noget charme over det der 80er bws look. Ligesom en gammel vw golf mk2.
    Men altså stadig... jog r, runner sp, aprilia sr factory, nrg power osv.
    Der er masser af alternativer som ikke er grimme, faktisk synes de fleste de er pænere end en hot.
    Billige vil jeg ikke kalde hot, når man tænker på hvad nyprisen steg til og hvad de går til på brugt markedet.
    Fint og hurtigt til skole ka, hvis man kun kører i dagslys så man ikke skal bruge en forlygte det faktisk kan lyse til noget smiley
    Og hvis man er under 165cm og ikke har noget bagage med og benzin er gratis så kører den også ok som lovlig
    Hurtig bliver den dog aldrig.

    Ska jeg anbefale en opsætning ville jeg sige
    dr 47mm cylinder
    Gg eller lign udstødning
    Original rem på 738x18mm.
    Et dysesæt str 70-90
    Lidt lettere ruller.

    Alt andet standard!
    Medmindre du gerne bare vil smide penge ud af vinduet og spilde tid på at montere dyre dele til ingen verdens nytte smiley

    Du får intet ud af større karburator på en hot med 50cc og gg på. Absolut intet.
    Ska du endelig spilde penge på karburator så sæt 17,5mm på som passer direkte på.
    Dvs ikke polini crap cp!
    Normal original dellorto 17,5 med autochoker og original luftfilter tilslutning.

    Alt andet ville være hul i hovedet


  • #18   26. feb du ku bare købe et 70cc og gemme dit gamle, men who knows.

    Og ikke køb std rem, køb en polini. Typisk vil den ikke blive kørt helt ud men test det før du køber noget.


  • #19   26. feb Der findes en 200 forskellige polini remme smiley
    De er så godt som alle sammen forkerte dimensioner til pgo motor.
    Der er en enkelt som er 738 lang som org men lidt bredere.
    Den er dog svær at finde i dk.

    Det er ikke vigtigt på pgo at remmen kører helt ud på vario, for den er ikke bygget til det.
    Der er bare sat en mina kopi vario i fra fabrikken fordi den var billig og nem at tilpasse så den virker.
    Ska du ha den til at udnytte vario max så mister du udnyttelse af bagerste remskiver og så mister man topfart smiley original rem er den eneste der rigtig passer, fordi der slet ikke findes tun remme til pgo.
    Ingen har lavet tun remme til pgo. Fordi ingen i verden kører dem udover dk, fordi de er for dyre og for dårlige. Derfor har producenterne ikke lavet tun remme til pgo motoren. Der er simpelthen for få kunder på verdensplan til de gider udvikle en tun rem til pgo motoren.
    Derfor er det kun den orignale der passer rigtigt i smiley

    Bemærk at alle tun remme er kortere end original.
    Du finder ikke en eneste tun rem der passer til pgo som er kortere end 738 og stadig 18 bred.

    Årsagen til polini malossi osv alle sammen laver tun remme som er kortere end org, er at udnyttelsr af vario ikke afhænger af længden. Det afhænger istedet af bredden på remmen.
    Det der til gengæld afhænger af længden, er udnyttelsen af bagerste remskiver.

    Diameteren på remmen på bagerste remskiver i topgear er meget lille, derfor giver et par mm kortere rem en meget stor gevinst i max gearing.

    Udnyttelse af vario er over hyped smiley
    Enhver velfungerende vario med org rem udnytter vario til fulde. Medmindre selvfølgelig det er en kopiknallert med kopidele i, fra en producent der aldrig har kørt ræs, såsom pgo og cpi.

    Long story short smiley


Kommentér på:
Hvad render denne opsætning

Annonce