{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
189 visninger | Oprettet:

vga 2018 {{forumTopicSubject}}

Hej derude jeg har en ven der ikke har en konto så jeg skriver lige for ham han ønsker at få hans vga til at køre hurtigere men fordi den ikke har stik tænker han på at skifte til en ubegrænset cdi boks men skal man gøre andet og er den her cdi boks okay eller skal man have noget andet også

https://kgi.dk/cdi-boks-ubegraenset-38439-da


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  vga 2018
  • #1   7. feb i kan tage skiven først så skift cdi og når cdi er skiftet skal ham ikke køre med fuld gas i længere tid det holder den ikke til

  • #2   7. feb skiven kan han ikke fjerne da man ikke kan tage den af så kan han ikke køre med den fordi han ikke kan fjerne den eller vil der ske noget

  • #3   7. feb ja den vil dø hurtigt

  • #4   7. feb når du siger dø er det at moteren går i stykker eller hvad sker der

  • #5   7. feb hvad tror du selv jeg mener med at din maskine dør skal jeg være specifik så kan ventiler ikke følge med til at lukke hurtigt nok så rammer stempel dem de knækkere falder ned ovenpå stempel som der stadig er meget fart og kræfter i som så trykker ventiler op i topstykket og ind i stempel og skyder en masse lort ned i krumtaps huset så det er en totalt genopbygning i står over for fordi i ikke kan finde ud af at skifte glide rør ved variator for når de skriver ubegrænset cdi mener de det så det er motor som bestemmer hvor mange omdrejninger den kan tage og det samme sker er hvis han køre med guld fas i for langtid uden skive motoren er ikke bygget til det

  • #6   7. feb Der skal et gliderør i uden forhæjning på, så er skiven pillet.
    Nyt variokit koster dog kun 200 kr så det er næsten ligeså billigt som bare at købe glidrerøret.
    Men måske man ka finde gliderøret til under 100 kr et sted. Har selv kun tjekket kgi og der var det udsolgt


Kommentér på:
vga 2018

Annonce