{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Skifte krumtap
  • #1   25. dec 2023 Lejer. Altid skifte lejer når du skifter tap. Du er alligevel derinde og lejer er så billige det ligeså godt kan være nyt når man opgraderer så man ikke skal skille skidtet ad efter et par tusind km fordi de er blevet trætte.

• #2   25. dec 2023 Og simmeringe eller pakdåser, kan hedde begge dele. Sælges for det meste som et sæt komplet (lejer og pakdåser/simmeringe).
    Dertil flydende pakning til samling af blokke medmindre den er med pakning imellem. Så skal du have sådan en.

• #3   25. dec 2023 Men tænkte også over om det var alle pakninger der skulle skiftes , altså også den mellem cylle og blok og topstykke osv?

• #4   25. dec 2023 Ja de skal også med, alt hvad du skiller ad skal der skiftes pakninger.

• #5   25. dec 2023 Sådan her:

Indkøbsliste ved skift af krumtap:

1 krumtap
    2 tilhørende krumtaplejer og simmeringe (sæt)
    3 pakninger til cylinder, topstykke, udstødning og evt samling af motorblok. (måske samlet med flydende pakning)
    4 pakninger til membran og indsugning ved karburator
    5 ny gearolie til bagtøjet da du tømmer det gamle af + evt pakning til afløbs-proppen.

Mere? Jeg tror det ikke, ovenstående dækker det ind, men vær forberedt på måske et eller andet.

Nu har du ikke skrevet hvad det er for en scooter du skal skifte krumtap på

Kommentér på:
Skifte krumtap

Annonce