{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
169 visninger | Oprettet:

Suzuki rmx {{forumTopicSubject}}

Hva for nogle udstødninger ville i sige er god til rmx som faktisk passer og hvor man kan finde dem evt. En liste over et par tun udstødninger der passer eller et link og ka man køre tekni gas e-nox den siger den er til 70cc kan man køre den på 80cc


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Suzuki rmx
  • #1   20. dec 2023 rmx og smx passer KUN med sig selv så en fra en rmx eller smx

  • #2   21. dec 2023 Enox er ok til 80cc sport.
    Den er forholdvis lavtydende da den er en sport udstødning, så sætter du racing 80cc på så kommer den til at begrænse dig.
    Jeg kiggede lige hurtigt på scoote-attack og de har kun enox. Så det ser tyndt ud med udvalget.
    De sider jeg lige kender på stående fod er rrd-reparation. scootfast og damsport. Alle tre franske.
    Så er der maxiscoot. Fransk. Og deres tyske pendant scooter-attack. De havde kun enox men har ellers normalt et stort udvalg.
    Så er der twostroke.se og pedparts og de andre britiske sider som jeg ikke lige husker på stående fod.

    Jeg kører selv med airsal sport 80cc med en "såkaldt" 50-70cc radicalracing sport udstødning og det kører fint, især af et std krumtap opsæt at være.
    Men der ku klart klemmes mere ud af den cylinder hvis jeg valgte en større udstødning.

    Long story short smiley


Kommentér på:
Suzuki rmx

Annonce