Hjælp med cylinder kit {{forumTopicSubject}}
Mojn, jeg vil gerne sætte tunpå min jog as. Har haft lidt svært ved at finde et cylinderkit, som vil kunne give mig bedst ydelse for pengene.
Personligt har jeg kigget på disse:
SIMONINI HYPER RACING 10mm. Ved ikke, om den er god, men har læst, at den er ca. lige så god som MHR og POLINI EVO. Men har set, at folk har snakket om den hele vejen tilbage i 2008, så derfor vil jeg gerne vide, om den stadig er god.
AIRSAL Racing T6 10mm.
Athena sport 12mm.
Stage6 RACING 70cc MKII, 12mm. Så bliver det også lidt dyrt.
Tænkte, at jeg gerne vil komme op omkring de der 11.000 omdrejninger men ville ikke klage hvis der kunne yde mere end det.
jan 2010
Følgere: 286 Scootere: 14 Emner: 32 Svar: 25.091
dec 2006
Følger: 91 Følgere: 139 Scootere: 4 Emner: 242 Svar: 2.921
Polini evo er en sikker vinder. Men dyr.
Airsal har ret tamme porttider og ret dårlig mulighed for at squishe, men der er potentiale hvis man ved hvad man laver.
Stage Racing mkII, er et sindssygt godt cylinder, som yder kanon godt out of box.
Se evt. mit fotoalbum med porttider på airsal, hvis altså du forstår hvad det betyder
okt 2023
Følger: 11 Emner: 2 Svar: 9
Altså for mit vedkommende synes jeg, at den opsætning, jeg har valgt, er fin:
- Doppler Endurance
- Malossi Multivar
- Stage6 Sport Pro kobling 107mm
- Naraku R-Vent Koblingsskål 107mm
- Top Performances Racing Belt
- 11k udstødning. Men det kunne godt være, at jeg finder en knæk til gejl med gutterne.
Jeg har tænkt, at der skulle være en 19mm - 24mm karburator på, men ved ikke præcis hvilken model jeg skal gå med, da de allesammen ligner hinanden. Overvejer at sætte et Stage6 MK2 Indsugningssystem med nogle carbon membranblade, men ved ikke, om det vil gøre det helt store. Kunne godt tænkes, at der kommer en Malossi HTQ primær 15/41 gearing på, hvis pengene står til det. Ruller og fjedringer har jeg tænkt mig at prøve mig frem med når jeg får installeret opsætningen.
dec 2006
okt 2023
Tak for svar. Jeg forstår ikke lige det der med porttider og det men så er det jo bare noget jeg skal læse lidt om.
Men altså så hvorfor en ville du sige jeg skal vælge. Altså det ville heler ikke gøre noget hvis du forslår en anden der er bedre.
Men altså jeg kan godt købe den der stage6 cylinder. men ville den opæstning jeg har valgt så holde mig tilbage? Altså jeg skal ændre noget på den?
okt 2023
Tja det var også lidt det jeg tænkte
dec 2006
Jeg havde nok taget stage 6 Racing mkII, c21 og noget 24mm karburator.
Men så skal du også ændre studs.
Det kommer alt sammen an på hvor mange penge du er villig til at kaste i projektet.
Hvad er dit budget?
okt 2023
dec 2006
okt 2023
okt 2023
Hjælp med cylinder kit