{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  cylinder og udstødning
  • #2   19. sep 2023 Så længe det er sport tun så ka std krumtap sagtens følge med.
    Ka anbefale airsals sport cylindre. Både 72cc og 78cc kittet. De er begge to fine sportskit


  • #3   19. sep 2023 Dani p
    Du så smart


  • #4   19. sep 2023 L

    Okey det ser jeg på


  • #6   19. sep 2023 er det så ligemeget hvilken udstødning?

  • #7   19. sep 2023 Sports udstødning.
    Sætter du midrace udstødning på så bliver den for hidsig og så går std tap i stykker.
    Jeg kører airsal sport 78cc og en sport 70cc udstødning fra radicalracing på min aprilia og krumtappen holder fint. Den kører 113 på speedo og løfter forhjulet en smule uden hjælp i første gear når man rammer de 25 kmt. Skal skifte gear ved 30kmt så det er ikke en wheeliemaskine, men den er en anelse højt gearet fordi jeg bruger den til offroad hygge og kørsel i københavn så vil gerne ku køre 60-70 med rimelig lave omdrejninger i 6. Gear.

    Ellers havde jeg gearet den lidt lavere og fået endnu bedre optræk. Men den hurtig nok i optrækket til mit brug. Især offroad for blir den gearet meget lavere så laver den for meget hjulspin og gearene blir lidt for korte.
    Har dog overvejet at gå en tand ned i fortandhjul bare så det blir nemmere at få den op i wheelie i andet gear med koblingen. Det et stortset umuligt som den er gearet nu.

    Bare omdrejningerne blir holdt under de 12000 omdrejninger 99% af tiden så er det fint.

    Har brugt google og youtube til at finde tests af udstødninger og derudfra valgt den sports udstødning der yder bedst under 12000 omdr.
    Det gjorde det ret nemt at vælge. Scr corse eller radical sport. Jeg gik med radicalen fordi den var pænere og med det bredeste effektområde på 72 airsal


  • #8   20. sep 2023 Okey så køber jeg sport og 78cc


  • #9   21. sep 2023 alså athena p.v.s replica er det et godt mærke?

  • #10   21. sep 2023 eller barkit

  • #11   21. sep 2023 Athena er et fint nok mærke. Pvs replica ved jeg ikke hva er. Barikit er også kvali nok. Du ka stortset ikke få skrald kval til gearknallerter som man ka til scootere.
    Men jeg har ikke erfaring med nogen af delene.
    Du ka prøve at søge google og youtube hvis du vil finde folks erfaringer med whatever. Der er næsten reviews eller tests at finde med alt slags tun.


  • #13   21. sep 2023 okey men alså vil gerne ha den meget hidsig meget mere end den jeg har nu eller sån men er stadig i gang med at finde ud af det. og kigger på siden twostroke

    har i et sted man kan finde bagbræmse ogs kan ik finde nogle


  • #16   21. sep 2023 når ja alså jeg har lagt krumtap i min kur men alså den jeg har nu køre jeg på til hverdag men kommer nok til at holde den nye lidt skjult

    og det er bagbræmse pedalen


  • #19   22. sep 2023 alså har fundet en udstødning og har en karb til den som er større men ser lige

  • #20   22. sep 2023 ej køber sku bare mhr 77cc i stedet eller giver de andre mer kraft?

  • #22   22. sep 2023 alså begge koster 1900 eller der omkring og der er det samme i

  • #24   22. sep 2023 Er du klar over hvad du går ind til?
    Sådan en hyperrace gearknallert er ekstremt larmende, vibrerende, og ska ha lavet en hel masse meget ofte.
    https://youtu.be/yAzRkHigUBU
    Du ka slå engelske undertekster til


  • #26   24. sep 2023 sry min pc gik i stykker men det er på twostoke jeg finder det men alså er det fordi ting begynder at gå i stykker til den hvis jeg køber mhr eller bare larmende og sån men alså har kigget på andre ved bare ikke hvad jeg skal tage om det er 80cc som så er (76.5) står der men ellers tager jeg bare airsal eller noget i den stil men hvis den kan holde til mhr tar jeg bare den tror jeg


    og kigger lige på videoen


  • #27   24. sep 2023 Hvis du går på scooter-attack.com er tundelene opdelt efter tuningsniveau.
    Std
    Sport
    Racing
    Highend.
    Så ka du bare kigge i sport sektionen under cylinderkits og vælge frit der. Dog vil de måske klassificere mhr replica som racing sammen med mhr team. Så man ka ik regne 100% med deres klasser. Der mangler også lidt en midrace kategori men hvis du læser beskrivelsen på delene ka du måske læse om den ka gå an til std grej.
    Gearparts24.de er også en super butik at kigge i.


  • #28   24. sep 2023 kan ik rigtig se hvad den der scotter-attack hjemmeside skulle hjælpe men ellers har jeg lidt tid til at tænke skal ogs lige køre lidt med den nye moter den har nemlig ik kørt før så skal lige have lidt km på den


    og har set videoen


  • #29   24. sep 2023 Den gør det nemmere for dig at vælge en sportcylinder, da de alle sammen er samlet i en sektion så du ik kommer til at købe et racing kit ved en fejl.

    Så længe det er sport tun så kan std krumtap osv køre med det. Og det holder længe uden man ska service hele tiden


  • #30   24. sep 2023 alså der står der inde på twostroke at det er racing eller sport. osv men så tager jeg bare airsal eller athena

  • #32   24. sep 2023 alså ville gerne ha ca. 77cc og ville gerne have den er hidsig godt optræk og måske topfart på 90+ sælger så min stalker men skal bare lige gøre den lovlig så hvis sport er godt til det så det jo okey

  • #34   25. sep 2023 er det nemt at komme op på baghjul?


  • #35   25. sep 2023 hvad med streetrace ? eller er det det samme

  • #37   25. sep 2023 Hvis du sætter ø50mm sport på (77 aka 80) og en god udstødning (ikke lorte leovince) og gearer den til en topfart på 95. Så kommer den til at være fin at køre baghjul på. Også hvis du sætter 72 sport på. Det er mere udstødningen der bestemmer topeffekten, størrelsen på cyllen bestemmer mere hvor meget træk der er i de lavere omdrejninger

  • #38   25. sep 2023 okey lyder godt og om streetrace er det samme som racing cylinder eller mere sportst ligne

  • #40   25. sep 2023 okey så tar jeg nok den



Kommentér på:
cylinder og udstødning

Annonce