661 visninger
|
Oprettet:
Italkit og stel ledning {{forumTopicSubject}}
Hvis at end tændspole til italkit ikke sidder godt på ens stel kan den så godt være lidt svag i bundtræk?
Jeg har en jog r og der hvor tændspolen sidder er beslaget meget rusten og jeg har problemer med bundtræk
jan 2010
Følgere: 286 Scootere: 14 Emner: 32 Svar: 25.091
du skal have en ledning fra motor blokken til en af de skruer som holder tændspole altid så sikrer du at den altid har stel nok
jul 2011
Følger: 19 Følgere: 190 Scootere: 1 Emner: 84 Svar: 1.641
Stop med at starte din motor … tag tændspolen af . Og rengør stellet hvor den sidder så der ingen rust er også sørger du for at tændspolen bliver sat fast rigtig igen . Når du har gjort det så vender du tilbage her til så vil jeg gerne hjælpe dig med at få din Jog til at trække bedre ….. og nej det burde ikke direkte gøre bundtrækket dårliger på din scooter men mindre den dårlige bundtræk ved dig opleves ved at den lige frem slukker og tænder hele tiden fordi spolen er meget dårlig …
men gør nu dig selv den her tjeneste og lav de ting jeg skrev til dig , du en af de heldige , fordi normal når en skriver angående tændspole fra italkit der løs og rusten osv , skriver altid . At de kan ikke få startet deres motor , det kan du i nu . Fordi din tændspole ikke er brændt af i nu …
Så gør følgende ….
1) Pil tændspolen af , rengør den for rust og snavs.
2) Rengør stellet hvor tændspolen sætter så der er rent jern det sted hvor tændspolen sætter fast og spændt den så fast rigtig så den ikke kan rokke sig eller noget.
3 ) sørg for stelledningen mellem motor og stel også er rengjort og spændt fast rigtig.
4) Vend tilbage her til igen for så kan vi gå igang med at få din scooter til at bundtrække bedre.
Italkit og stel ledning