{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
321 visninger | Oprettet:

William B
William B
Følgere: 29 Emner: 14 Svar: 78

Er dette pengene værd? {{forumTopicSubject}}

Hej SG,

Jeg har en Aprilia SX 50 med Derbi senda euro4 motor, opsætning lyder på:

Stage6 Big racing 77cc
Stage6 streetrace cnc 50/80 udstødning
Stage6 R/T membran
Doppler endurance krumtap
21mm dellorto karburator, std luftfilter med en masse huller boret ud og doppler indsats, std studs på 19mm
Stage6 Racing Carbon koblings plader
14/46 Gearing
Std tænding
Ubegrænset cdi (har en malossi digitronic liggende)

Ville det være pengene værd at købe et italkit og speedlines stage6 indsugnings kit der består af indsugnings manifold, indsugnings spacer, 28mm kabu, powerfilter, membran osv? Hvis ja, hvad kan jeg forvente af forbedringer på maskinen?
https://speedline.dk/karburatorkit-stage6-28-mm-pwk-orange-1
https://speedline.dk/aprilia-sx-50-2t-euro4-2018/taending-1/innerrotortaending-italkit-s-ik-ee-002-06

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Er dette pengene værd?
  • William B
    William B Tilmeldt:
    mar 2023

#2   27. aug 2023 Det er for det meste en hygge maskine og hvis jeg køber italkit har jeg tænkt mig at køre lys over batteri, jeg er bare mest bange for std tændingens svinghjul er for tungt i længden

• #4   27. aug 2023 Afhængig af hvilken af stage6 udstødningrne det er, så vil jeg mene en større udstødning ville være bedre penge givet ud.

• William B
    William B Tilmeldt:
    mar 2023

#5   27. aug 2023 Har valgt en lidt mindre udstødning da jeg vil holde larmen i bund pga jeg bor midt inde i et villa område og jeg vil gerne have respekt for naboerne osv, burde jeg bare beholde 21mm og evt købe en lidt større studs istedet? Eller betyder det ikke noget den kun er 19mm?

• William B
    William B Tilmeldt:
    mar 2023

#7   27. aug 2023 Så jeg kører stort set med hvad svarer til en 19mm karburator?

• William B
    William B Tilmeldt:
    mar 2023

#9   28. aug 2023 Så kan jeg vel frit købe en indsugningsmanifold fra stage6 og evt opgradere til en 28mm karburator og et powerfilter hvis jeg får lyst. Hvad er pointen af en indsugnings spacer?

• #11   28. aug 2023 Det, og så skaber det frigang til større karburator som der er brug for på d50b0 motorerne.

Har selv en 21mm stage6 pwk karburator på, med det store bundkar, og bare en 360° studs på. Og jeg er nødt til at have karburatoren lidt på skrå fordi dens bundkar ellers går på motorblokken. Spacerne kan give den ekstra plads der mangler under karbu hvis man monterer en større

• William B
    William B Tilmeldt:
    mar 2023

#12   28. aug 2023 Tak for svarene!

Kommentér på:
Er dette pengene værd?

Annonce