{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
263 visninger | Oprettet:

Knæk på hot {{forumTopicSubject}}

Jeg vil gern ha noget knæk på sku bare lige høre hvilken i ville anbefale, er os lidt i tvivl om yazuni r er for stor eller z ville passe bedst eller jeg skulle have noget helt sndet

Min opsætning
Athena krumtap ø10
NTN lejer
Polini sport 70cc ø10
Polini cp 19mm
Polini speedbelt
Polini hi speed vario
9k
14/41 gearing
Membran v2
Malossi clutch hvid trim gul tryk
Italkit


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Knæk på hot
  • #1   7. aug 2023 c10 z og r er ca det alle 3 kan køre på din men du skal jo dysse om og ændre ruller tryk og trim fjeder for optimal træk

  • #2   7. aug 2023 Ja, men tænker på yazuni r da det vel er den største..?
    Og ville det være nok at skifte til 5,5 grams og noget strammere trim? Og self dysse op


  • #3   7. aug 2023 hvorfor tænker du det

  • #4   7. aug 2023 Ville stage 6 pro replika mk2 fungere, eller rettere sagt hvad er den på størelse ift til andre

  • #5   7. aug 2023 ny snakker du uden om

  • #6   7. aug 2023 #3 hvorfor jeg tænker den er størst? Har jeg læst mig frem Til i guess, og ift til ruller osv er det bare ved at kigge på andres opsætning og såen, har jo 9k på nu som endelig er fin nok, sys bare jeg bil have mere ud af den

  • #7   7. aug 2023 de skriver jo det somme om de 3 ??

    jeg ville tage 6 grams ruller og mellem trim og mellem til hård tryk nu går man jo ikke op i kg mere og du får ikke meget mere ud af den med en anden udstødning en 9k er jo vild nok


  • #8   7. aug 2023 Og jeg ved ik om det er forstået rigtigt, men 9k arbejder ko ved høje omdrejninger, så derofr skal man have lette ruller i fordi så skal den ikke have mange for at slå ud i vario, men tilgængæld have stramme trim frejder, så den først slår til i de høje omdrejninger, fordi det er dens arbejds område, ret mig gerne hvis jeg tager helt fejl smiley

  • #9   7. aug 2023 ruller og trykfjeder bestemmer hvor hurtigt den skal skifte gear kan vi kalde det trim fjeder bestemmer hvad omdrejninger den skal starte med at køre ligesom på en gear maskine man slipper kobling

  • #10   7. aug 2023 #9
    Okay så på en 9k vil man gerne have den kommer op i høje omdrejninger, så den køre ved sit effekt omdråde med hårdeste trim fredjre og lette ruller så den hurtigere kommer derop eller hbordan?


  • #11   7. aug 2023 lige i dit tilfælde er det selvfølgelig lidt fuckt fordi polini sport yder ved lave omdrejninger 6-8000 omdrejninger men 9 k vil gerne have 9000 eller mere så du skal have trim i som står ud ved 8000 den kommer til at lyde helt tosset og da du bruger den til hverdag er jeg helt sikker på ville jeg tage 6-7000 ja det er uden for udstødnings arbejdes område men 10000 er uden for cylinders arbejds område

    ruller ville jeg ikke under 5.5 og tryk 30 kg ish det er en gul malossi mener jeg og nej en gul zoot er ikke det samme


  • #12   7. aug 2023 Jeg prøver, med grøn trim som hedder 6000-8000
    Også blander jeg 6grams med 4,5 grams


Kommentér på:
Knæk på hot

Annonce