{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
205 visninger | Oprettet:

William B
William B
Tilmeldt:
2. mar 2023
Følgere: 29 Emner: 14 Svar: 78

stage6 77cc med 50/70 udstødning og std tænding? {{forumTopicSubject}}

Hejsa,

Jeg står og skal måske til at have et nyt cylinder på min euro4 sx50.
Men jeg ved ikke om jeg skal have skiftet tænding og udstødning?
Der sidder std tænding, polini 50/70cc udstødning, 21mm kabu og doppler tap på den, jeg ved ikke om det godt kan køre sammen med 77cc stage6 big racing?
Tak for tiden


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  stage6 77cc med 50/70 udstødning og std tænding?
  • William B
    William B Tilmeldt:
    mar 2023

    Følgere: 29 Emner: 14 Svar: 78
    #1   4. aug 2023 Tror jeg køber ny udstødning men kan std tænding godt klare 77cc big racing

  • #2   4. aug 2023 Ikke ret længe

  • William B
    William B Tilmeldt:
    mar 2023

    Følgere: 29 Emner: 14 Svar: 78
    #3   4. aug 2023 Hvorfor ikke? Er der en billig tænding du kan anbefale hvis std går i stykker?

  • #4   4. aug 2023 Std krumtap og tænding og oliepumpe osv er kun afbalanceret til de 12000 omdr ca.
    Bigracing vil ha flere omdrejninger.
    Ville ikke selv sætte større tun end midrace tun på std tap og tænding.

    Gør du det alligevel æder den kruntapslejer eller knækker tappen i tændingssiden pga svingninger fra svinghjulet eller plejlstangslejet gir op eller noget fjerde


  • William B
    William B Tilmeldt:
    mar 2023

    Følgere: 29 Emner: 14 Svar: 78
    #5   4. aug 2023 Jeg har en doppler endurance tap i, ikke std tap og oliepumpen har jeg taget fra da jeg skulle have nyt gaskabel i og kunne ikke li den måde det fungerede på med kablet til pumpen smiley Så jeg blander bare 2% i benzinen, eneste std er tændingen, kan det ikke gå med 77cc big racing? Hvis nej, hvad er det vildeste der kan holde nogenlunde?

  • #6   4. aug 2023 Der findes nogen der ka lave strøm til lys og speedo osv.
    Mvt digital osv

    Har ikke erfaring med midrace setups på gearmaskiner så kan ikke anbefale noget bestemt.
    Hverken udstødninger eller andet. Er man oppe i det budget de ting koster så synes jeg ligeså godt man ka skifte tænding også og få det på man helst vil ha på, og ikke nøjes med noget utilfredsstillende fordi der mangler 2000kr i i budgettet til det.


  • William B
    William B Tilmeldt:
    mar 2023

    Følgere: 29 Emner: 14 Svar: 78
    #7   4. aug 2023 Ja okay, men hvis jeg nu købte 77cc stage6 og en passende udstødning (måske lille smule mindre pga larm og 21 kabuen der sidder på) kan jeg så godt køre med det indtil jeg får købt en anden tænding?

  • #8   4. aug 2023 Ja sagtens bare undgå at køre det over 12000 omdrejninger for fuld hane

  • William B
    William B Tilmeldt:
    mar 2023

    Følgere: 29 Emner: 14 Svar: 78
    #9   4. aug 2023 Mange tak for svarene smiley

Kommentér på:
stage6 77cc med 50/70 udstødning og std tænding?

Annonce