{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvilken yasuni til 70cc polini sport
  • #1   27. jul 2023 Jeg plejer at bruge Yasuni R til 70cc Sports cylinder.
    Også bruger jeg Yasuni Z til 50cc sports cylinder.

    Så mit valg ville med 100% sikkerhed være en Yasuni R udstødning. Også ville jeg bruge 21mm kaburator for at få mest ud af sports kittet.. jeg syndes det synd at sætte sætte en 17,5mm på noget 47mm sport kitt …. Prisen er storts set ens melle 17,5mm og 21mm

    Jeg bruger selv en Yasuni R udstødning til mit
    Top performances Due plus2 setup og 24mm Polini Cp evo kaburator


  • #2   27. jul 2023 ok fed er der en god olie blander man kan have med i sædekassen til olie så du næmt kan måle og bare hælde i

  • #4   28. jul 2023 Tænker på det med at du vil blande olien selv i benzinen , så kan jeg kun sige god for det , jeg er dog ikke så bekymret med olieblander så længe det er 70cc sport ens motor kun køre med , men jeg indrømmer dog også snart jeg har pillet ved cylinder til en ny tunings cylinder om det 50cc eller 70cc sport så plejer jeg altid at fjerne den og så blander jeg
    5.litter Benzin med 1dl 2taksolie her hjemme og fylder på min Aerox`s benzintank. Angående sådan en lille flaske til olie så bruger jeg dog ikke sådan noget længer til at blande med , så bruger jeg en rigtig dl måler til at blande den rigtig mængde olie i benzinen, altså sådan en lille dl måler i metal …. Men inden da bruge jeg altid den her lille 250ml polini flaske og den er pisse fin til at have med i sædekassen når der så skal fyldes benzin på ens Scooter igen.

    Se linket.

    https://speedline.dk/yamaha-aerox-foer-2003/diverse-6/tilbehoer-polini-maalebaeger-s-p-121-500





  • #5   28. jul 2023 også selvom den får en 21mm kabu er det så stadig kun 100ml

  • #7   28. jul 2023 det var også det jeg mente

  • #9   24. aug 2023 yasuni r passer ikke til vga digita

Kommentér på:
Hvilken yasuni til 70cc polini sport

Annonce