{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Olie blanding
  • #1   26. jul 2023 det er ikke cc som er problemet for mig men karburatoren men det er der mange meninger om men jeg ser sådan på det en maskine hvor oliepumpen er kalibreret il at køre med en 12 mm karburator også du sætter en 17.5 mm karburator på det er 5.5 mm eller 45.83% større den kan trække mere luft og derfor får den en større dysse så den får mere benzin til det mere luft men olie pumpen giver stadig 2% olie til en 12 mm så i mit hove er vi helt nede på hvad 1. noget % olie min procent regning er ikke god mere men regn det selv ud og det er kun fra 12 til 17.5mm nogle køre 21 mm og stadig med olie pumpe på jeg ville ikke gøre det

  • #2   26. jul 2023 så imens der er std kabu på skal der bare køres med oliepumpe?

  • #3   26. jul 2023 tja ish skal der større dysse i så i teorien løber du ind i problemer også


    men igen der er mange som køre i med op til 21 mm karburator og siger det er lige meget alt over standart uden begrænsninger køre jeg uden pumpe


  • #4   26. jul 2023 Op til 70cc sport, 17,5 karbu og gg ville jeg sige oliepumpe er ok. Den pumper altid en smule mere end 2%. Min pumpede faktisk 3%, men tænker de fleste ligger på 2,5. Er der mere tun på ville jeg pille olieblander fra og selv blande. Jeg fjernede bare stangen mellem krumtap og olieblander

Kommentér på:
Olie blanding

Annonce