{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvad gør det af forskel???
  • #1   25. jul 2023 hvilket 77cc og hvad vil du bruge maskinen til

• #2   25. jul 2023 Ka du godt men den blir ekstra spids i powerbandet.
    Havde hellere taget en dedikeret 80cc udstødning. De findes. Bl.a. radical og den der helt syge titanium udstødning

• #3   25. jul 2023 Brian n.

Der er malossi mhr replica 77cc og skal bruge den til at køre hurtigt med gutterne

• #4   25. jul 2023 mhr replica 77cc det har jeg ikke hørt om før men mhr replica er jo ikke det vilde

• #5   25. jul 2023 Det er det her cylinder på billedet.

Ved godt at replica ikke er det helt store men tænker stadigvæk at 50/70 udstødning til 77cc er vel ikke bedre end en 70/80 udstødning?

profilbillede
  • #6   26. jul 2023 link til det

• #7   26. jul 2023 Replica er et hyper sport kit.
    Du ska ikke bruge "en 80-90" udstødning til mhr replica.
    Du kq godt bruge mhr supermoto som er lidt for lille til 80cc, men bruger du en helt stor 80/90 skorsten så udpiner du cylinderkittet. Og den kommer til at køre mere hysterisk end nødvendigt.

Klart hellere vinde 30%i mellemområdet end 10%på toppen.

Mhr replica er et sport/midrace kit. Så du ska bruge en sport/mkidace udstødning der passer til i cc. For at få max ud af cylindern mht både optræk og topfart på samme tid.

Vil ikke anbefale npget større end en 80cc racing udstødning. Max.
    Men mhr replica er rimelig hidsig af en 77cc sport/midrace cylle at være.

Kører selv med airsal sport 78,5 med en stor 50-70 sport udstødning på selvom cylinderen godt ku ta en r3 eller r2 f.eks.
    Men ska køre offroad så er begrænset på udvalget af overlagte istedet for underlagte rør

• #8   26. jul 2023 Ville meget gerne have mig en overlagt udstødning men der er lidt svært der generic trigger har en højre vendt udstødning så det er ikke til at finde

• #10   26. jul 2023 det skriver det er en holdbart racing kit med 2 stempel ringe det er jo 3 modsiger hahaha min bud er 70-80 cc for de anbefaler ikke andet ind anden kadang og anden kobling så kæde og kobling jeg har ikke rykket en kæde på en knallert inu med helt sikker koblinger

• #11   26. jul 2023 Jeg har en forstærket stage 6 carbon kobling i jeg tænker kan holde til det, og har næsten helt ny kæde på så tænker den holder, men jeg må kigge efter en 70-80 udstødning hvis der findes en overlagt en.

Tak for hjælpen endu engang brian, du satme en guttermand;)

• #12   26. jul 2023 så meget nu skylder du en is smiley

Kommentér på:
Hvad gør det af forskel???

Annonce