{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
555 visninger | Oprettet:

Hvor kan jeg købe tun dele til en PGO Comet? {{forumTopicSubject}}

Davs, står her med en standard PGO Comet som jeg gerne vil have op til de 70-80 stykker, og vil bare spørge hvor jeg kan købe tun dele til sådan en model da hverken Speedline eller KGI har dele til sådan noget.
Har også kigget på EBay uden held

Andre forumemner med "Hvor kan jeg"
hvor kan jeg
købe en habo titan?
Skrevet af: Daniel j - 26. sep 2007
Hvor kan jeg
få en spy spoile
Skrevet af: (Team El start) .. P - 21. sep 2007
Hvor kan jeg
Få en spy spoile
Skrevet af: (Team El start) .. P - 21. sep 2007
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvor kan jeg købe tun dele til en PGO Comet?
  • #1   10. jul 2023 gør du ikke kør lovlig på den og håb den holder og køb en anden til at tune

• #2   10. jul 2023 Du finder ik nyt tun til den. Du finder heller ikke så mange std dele til den. Kig på facebook osv hvis du ville finde tun

• #3   10. jul 2023 Der laves egentlig slet ikke tun til pgo
    Der er med årene udviklet nogen dele specifikt til pgo, men det er som regel lovlig udstødning og adaptere til andre udstødninger og i den dur.
    De bruger en mix af mina og morini dele og kører stortset kun i danmark og sverige. Det er ekstremt få mennesker, så det er derfor.
    Malossi rms osv laver absolut nul dele til pgo. De laver dem til Minarelli motor og de passer mange af delene på pgo, sådan næsten da, og det er det du kan finde på tun hjemmesiderne. Mina dele.

Vil anbefale at sælge den inden du piller ved den, købe en anden til samme pris, og så gå igang med tuning..
    Helst noget med minarelli eller hiper motor. Men ingen regel uden undtagelser

Kommentér på:
Hvor kan jeg købe tun dele til en PGO Comet?

Annonce