{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Opsætning hot
  • #1   9. jul 2023 hvorfor itallykit

    og når det ikke er en vildere opsætning så hold dig fra cp karburator


  • #2   9. jul 2023 Ingen ide, jeg overvejer bqr at kæbe en har det her på i for vejen

  • #3   9. jul 2023 oki men du får problemer med cp og det er ikke nødvendigt med inderrotor

  • #4   9. jul 2023 Konfi knallert tænker jeg.

    Hvis du ikke kender ordet konfi, så har du ikke set scootercrossdk.
    Det er sådan en total forskruet 14årigs tun projekt.
    Tun tap og innerrotor og rms racing kobling haha på polini sport whaaaaat. Gir ingen mening. Men tunshoppene elsker sådan nogen konfi tunere. Tonsvis af penge på ingenting.

    SKAL det være en konfi skrot du ska ha?
    Så er den et godt køb, afhængig af stand og pris.... men opsætningen er konfi skrald.
    Du skal virkelig ville spilde dine penge på skrot og konfi tun før detgir nogen somhelst mening


  • #5   9. jul 2023 Hvad prisleje ligger du egentlig i for sådan en skrot med konfi opsætning?
    5500?
    7500?
    4000?


  • #6   11. jul 2023 Er os sprunget fra for den, efter nok overvejelse, men prøv og kig på mit andet opslag om en skrot

  • #7   11. jul 2023 Har både set og svaret derinde på din første skrot tråd også smiley
    Du investerer i en fragt knallert udviklet i 90erne, med et hav af uoriginale eftermonterede dele der er dårligt valgt.

    Hvis ejeren har valgt at købe en skrot, og så sætte 50cc sport på..., så er der stor risiko for at maskinen er ligeså defekt som dens ejer der sælger den er smiley smiley

    Når du leder efter knallerter, så er en god tommelfingerregel at har den været til salg mere end 1½ uge, så bør du være ligeså uinteresseret i den som alle andre tydeligvis har været...
    Enten er den for dyr eller for dårlig.

    Når jeg har solgt min gilera, aprilia, yamaha osv. Her i sommermånederne. Så er de blevet revet væk inden for 1 uge.

    Ja, når du kigger på brugtmarkedet så er der næsten intet kvali maskine til salg....
    Det er fordi folk står i kø for at få en, og når den så kommer så tager folk ud og henter den imorgen eller overmorgen eller i aften...

    Gir du over 5000kr for en skrot i GOD stand, så vil jeg sige du burde få prøvet en kvali scooter som det næste istedet for.

    Jeg gav 6000 for min piaggio zip med 80cc sport cylle på, kun 5000km og friske dæk og nyserviceret.
    Og en kædelås og en skivelås og en topbox og en vindskærm.... som jeg ku sælge løst og købe ny kilerem og sport bremser osv til zippen..
    Når man tænker på det, så burde den gennemsnitlige hot til salg kun koste 3000 kr max.


  • #8   13. jul 2023 Jeg mente at skrive at det var den med 50cc sport jeg sprang fra på, og overvejede den istedet, er godt klar over hot måske er skrot, men syntes du nu ellers at alle de nye dele er vel en god ting, og er og klar over at nogle af tingene hænger ik sammen, fx italkit med sport cylle osv, men nu har han smidt så meget i den, så det ville være nemt at putte større cylle på, og den ville da kunne holde til det tænker jeg med athena tap, forstår ik helt problemet i opsætningen, er godt klar over efterhånden at hot er lort, men har virkelig ikke kunne finde noget andet som var tunet for så mange penge på en maskine til den pris, og den står til 7000, da han har brugt over 6,5 bare i nye dele på den

  • #9   13. jul 2023 Hvis en bil har fået nye døre og er nylakeret.... så er det ikke et plus.

    Den har været total smadret og er blevet bygget op igen.

    Det er ikke en god ting.

    6500-7000 for en hot fuld af uoriginale dele, har været tunet 16 gange af 9 forskellige ejere, og hver af ejerne har ødelagt noget i processen.

    Over halvdelen af de dele der er sat på gør intet godt, om så de var professionelt monteret på en maskine der ikke var i stykker

    Du er langt bedre tjent med at købe en standard original maskine, der ikke har været tunet, og så sætte cylinder og udstødning på.

    Men vil du gerne bare skrue lidt i noget og lære hvorfor man ikke køber andres forskruede makværk af et skrot projekt, så er det en god ide at købe sådan en og slås med.

    Så får vi andre bedre chance for at få en kvali scooter at køre på, der kører 80 med pillede begrænsninger og stikker af fra sådan en konfi skrot fuld af poleret-lort stumper efter de gamle er ødelagt igen og igen på en maskine der hverken ka bremse lyse eller la vær at sætte ild til sig selv når man looper den


  • #10   13. jul 2023 Ingen regel uden undtagelser.

    Men uden at kende pris og stand havde jeg total ignoreret den hot der.

    Havde bare forsættet med at lede efter en kvali maskine i ok stand til ok pris


Kommentér på:
Opsætning hot

Annonce