{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
281 visninger | Oprettet:

Opsætning hot 50 {{forumTopicSubject}}

Hvordan lyder det her.

Top peformance 50cc
Jasil/ Racing tap ska lejer
17,5 mm kabu
Yazuni z
Stage 6 bøllefilter
Selfølgelig pillede begrænsninger
Malossi vario 6,5 grams ruller
Malossi tryg
Malossi wingbell

Zoot tændspole..??

Den en jeg kigger på lige til info.

Og tror stadig der er olie blander på siden der står “ny olie pumpe”

Meninger? smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Opsætning hot 50
  • #1   7. jul 2023 Køb 70cc

  • #2   7. jul 2023 det ser ok ud jeg ville sparke det filter af og montere original i stedet

  • #3   7. jul 2023 Enig vil hellere ik have den skal larme så meget, men ville jeg kunne købe et dr 70cc og smide på og selfølgelig indstille derefter?
    Og hvad med 9k måske endda?


  • #4   7. jul 2023 hahahahhahahha ikke larme for meget powerfilter og knæk udstødning hahaha

  • #5   7. jul 2023 Derfor jeg gerne vil have std luftfilter og noget 9k

  • #6   7. jul 2023 9k er jo også en resonans potte og derfor larmer den også mindre ja men stadig en del mere ind gg fx

  • #7   7. jul 2023 Okay, men vil den stadig yde godt ift til yazuni z?
    Og ift til dr 70cc ville jeg kunne det?


  • #8   7. jul 2023 ja du skifter bare cylinder

  • #9   7. jul 2023 Jeg havde ikke købt en hot.
    Opaætningen på den er ligesom selve knallerten. Halvdelen ska skiftes før den er ok, og så er den stadig kun ok, men har kostet enormt meget ift den kun er ok.
    Bortset fra man ikke ka skifte sædet og sætte h4 forlygte i og få ordentlig vario system i hot, så vil sige find en helt anden.

    Så hellere gi 4500 for den her 2009 typhoon og sætte en yasuni R og et 70cc kit på.

    Bedre krumtap, bedre lygter.
    Up side down forgaffel standard.
    Højere topfart, længere mellem service, længere på literen, oliepumpen dør ikke og smadrer dit setup. Du sidder langt bedre, der er mere bagageplads.

    Der er omdrejningstæller standard.
    Bremserne og generelt køreegenskaber er markant bedre, så mindte risiko for du kører galt og smadrer en knallert.
    Og når den ska sælges igen er den det samme værd som du gav for den.

    https://www.guloggratis.dk/annonce/b8344884-a3f6-4957-a5eb-0999e07d568b

    Eller endnu bedre vent til der kommer en runner eller nrg eller bws til salg, og nup sådan en. Gerne en med tun, men også gerne en standard maskine da de er en usleben diamant som regel


  • #10   7. jul 2023 Det har da nok ret i, men den eneste grund til i dette tilfælde overvejer en hot er prisen og standen er rigtigt fin, og nu hvor der er skiftet tap, er jeg ik så vange for at smide 70cc på, uden at smadre hele motor

  • #11   7. jul 2023 det er jo ikke krumtap som er problemet

  • #13   8. jul 2023 Motoren er smadret, uanset hvad du gør på en skrot.
    Den er som udgangspunkt set up to fail som den er lavet. Mht tuning

    De eneste hot der kører bare nogenlunde, er dem med tilpasset yamaha mina motor

    Billedet herunder er forklaringen på skruernes placering, formen på skjoldene og hvorfor den i øvrigt er så svag på så mange punkter som lygter affjedring bremser og køreegenskaber
    Den er designet til at være en brug-og-smid væk fragt-knallert i taiwan hvor de uden begrænsning på 50cc knallert må køre 50 kmt og ha en topfart på 60,
    De ska bruge billige knallerter der er billige i service til scooter bude, der er ligeglad med om de kører godt, og der skal tjenes så meget som muligt inden de efter planen skrottes inden for 6 år.
    Hvis du vil ha en scooter deer kører godt....
    Så vælg en der har et mærke navn der stadig eksister og som sætter en ære i deres navn på deres produkter.
    Yamaha, Honda, Enrice Piaggio, Gilera, Aprilia, Beta, Rieju, Til nøds en Peugeot eller lign... Bare mit ærlige råd, efter at ha været 35 mc og knallerter igennem alt fra baotian skyteam og cpi til honda yamaha gilera piaggio husqavarna osv.
    Iflg mine erfaringer er det også billigere at køre kvalivare end pengemaskiner der kun er lavet for at en noname koorporation kan tjene penge på et dæk-navn mærke får solgt nogen meget værre maskiner, til en lidt lavere pris end konkurrentern, og tjener meget mere pr salg.


    profilbillede
Kommentér på:
Opsætning hot 50

Annonce