{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Top performance racing gold line
  • #1   3. jun 2023 Hvis jeg husker rigtig sku det ikke være et godt cylinderkit
    Det satte sig vidst ret hurtigt dog kunne levere gode effekt tal


  • #2   4. jun 2023 Hvis det har sat sig hurtig. Så det da bestemt ikke cylinder skyld , men brugerens. Det helt 100% at fejlen ikke er i cylinder…

    Jeg bruger altid Top performances Due Plus2 på den Scooter jeg vil bruge om sommeren , lige netop fordi det støbejern og så det med Racing enskaber gemt i sig …

    Gold Line er på samme måde …. Det trækker fra bunden af som 70cc sports kitt gør og giver tiop effekt som et godt 70cc Racing kitt gør …
    Normal for man kun en disse dele i et cylinder , forstået på den måde at normal støbejerns kitt trækker fra starten af men har ikke vildt høje RPM i sig og Racing kitt har høje RPM i sig men trækker ikke rigtig før det op i de høje RPM .

    Med gold Line cylinder , for du begge enskaber , du vil få bundtræk fra start til slut og du vil få Høje RPM som Racing kits har … og derved vil du opleve en del mere power end normal i et støbejerns kitt …. Så min menings er at hvis ved kommen kan finde ud af sætte en dyse i så den ikke varmesætter sig og ikke mindst monter alt som det skal som normal , så vil vedkommen få en rigtig hurtig scooter og de færreste tror ikke på det kun er et støbejerns Kitt …

    Det trækker rigtig godt ..

    Jeg bruger Gold line hvis min sommer scooter er luftkølet .
    Og bruger Due plus2 hvis min scooter er vandkølet …

    Grunden til jeg stortset kun bruger de 2 typer cylinder på hverdags scooter om sommeren , er lige netop fordi det er støbejern , du for holdbarhed og bundtræk som et godt sports kitt og du for hk og høje RPM som et godt Racing kitt ..

    Til det med Krumtappen …. Jeg havde nok skiftet krumtappen og lejer ,
    Og hvis ikke du har penge til krumtap pt , så skift dine lejer som det mindste , fordi din orginale tap kan sagtens holde en smule , så længe du ikke holder gassen i bund hele tiden.


Kommentér på:
Top performance racing gold line

Annonce