887 visninger
|
Oprettet:
Top performance racing gold line {{forumTopicSubject}}
Hej sg
Kan man køre med Top performances racing goldline på original pgo tap og orignal lejer?
Eller er der nogen der har erfaring med cyilderen?
På forhånd tak.
nov 2013
Følger: 10 Følgere: 220 Scootere: 10 Emner: 53 Svar: 1.351
Det satte sig vidst ret hurtigt dog kunne levere gode effekt tal
jul 2011
Følger: 19 Følgere: 190 Scootere: 1 Emner: 84 Svar: 1.641
Jeg bruger altid Top performances Due Plus2 på den Scooter jeg vil bruge om sommeren , lige netop fordi det støbejern og så det med Racing enskaber gemt i sig …
Gold Line er på samme måde …. Det trækker fra bunden af som 70cc sports kitt gør og giver tiop effekt som et godt 70cc Racing kitt gør …
Normal for man kun en disse dele i et cylinder , forstået på den måde at normal støbejerns kitt trækker fra starten af men har ikke vildt høje RPM i sig og Racing kitt har høje RPM i sig men trækker ikke rigtig før det op i de høje RPM .
Med gold Line cylinder , for du begge enskaber , du vil få bundtræk fra start til slut og du vil få Høje RPM som Racing kits har … og derved vil du opleve en del mere power end normal i et støbejerns kitt …. Så min menings er at hvis ved kommen kan finde ud af sætte en dyse i så den ikke varmesætter sig og ikke mindst monter alt som det skal som normal , så vil vedkommen få en rigtig hurtig scooter og de færreste tror ikke på det kun er et støbejerns Kitt …
Det trækker rigtig godt ..
Jeg bruger Gold line hvis min sommer scooter er luftkølet .
Og bruger Due plus2 hvis min scooter er vandkølet …
Grunden til jeg stortset kun bruger de 2 typer cylinder på hverdags scooter om sommeren , er lige netop fordi det er støbejern , du for holdbarhed og bundtræk som et godt sports kitt og du for hk og høje RPM som et godt Racing kitt ..
Til det med Krumtappen …. Jeg havde nok skiftet krumtappen og lejer ,
Og hvis ikke du har penge til krumtap pt , så skift dine lejer som det mindste , fordi din orginale tap kan sagtens holde en smule , så længe du ikke holder gassen i bund hele tiden.
Top performance racing gold line