{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
491 visninger | Oprettet:

Adam B
Adam B
Tilmeldt:
15. mar 2023
Følgere: 1 Emner: 4 Svar: 6

Vga Firefox 4t Euro-4 Tuning {{forumTopicSubject}}

Hej, jeg har desperat ledt efter noget tuning til min knallert. På den normale Vga Firefox kan man købe cdi boks, udstødning osv. Til alle jer der leder efter tun til jeres Vga Firefox 4t Euro-4 har jeg fundet ud af at hvis du køber en Malossi Multivar vil den komme op på 50 og miste meget lidt oprtæk (du lægger ikke mærke til det).

Jeg har ikke kunnet finde andre opslag angående denne knallert. Håber der er nogle der kan bruge det her opslag til noget. God dag.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Vga Firefox 4t Euro-4 Tuning
  • #1   26. maj 2023 https://youtu.be/P6BLjF9S9DU

    Så vidt jet ved ka man godt få ubegrænset ecu osv til e4 nu


  • #2   26. maj 2023 køb en anden maskine

  • Adam B
    Adam B Tilmeldt:
    mar 2023

    Følgere: 1 Emner: 4 Svar: 6
    #3   26. maj 2023 #1 jeg har ikke kunne finde en til en vga firefox. Link til hjemmeside? smiley

  • Adam B
    Adam B Tilmeldt:
    mar 2023

    Følgere: 1 Emner: 4 Svar: 6
    #4   26. maj 2023 #2 jeg er sådan set meget glad for den nu, det er en meget behagelig knallert og køre på, men jeg tænker også på at købe noget projekt til sommerferien

  • #5   26. maj 2023 ja det er en dejlig knallert men der er ikke lavet noget til at lave ecu ulovlig eller jo så skal du skifte styrboks eller hvis det er en af dem som stadig har karburator kan du fuske el nettet og montere en normal cdi men det er ikke lige til

  • #6   26. maj 2023 sorry troede vi snakkede explora.

    Firefox så melder jeg pas, der er du sku ude på dybt vand.
    Min første knallert var en cpi hussar, gal en skod maskine.
    Har sjældent set noget så dårligt.

    Så vil sige #2 er klart det bedste svar du kan få.

    Vil du tune så sælg det forjættede kræ og få dig en ærlig maskine med et navn der faktisk står for noget, ikke bare er en række bogstaver uden betydning (hvad står vga for? og hvorfor kalder de den longjia ff35 model for "ildræv" i danmark?)
    Du kan formentlig stadig få ok penge for den lovligkinaknallert og så få dig en af de få kvali scootere der af og til kommer til salg på brugtmarkedet, som har et ocean af reservedele og vejledning overalt på internettet istedet for den forbandelse til en kommunistmaskine uden det der ligner skyggen af forbrugervenlighed smiley


Kommentér på:
Vga Firefox 4t Euro-4 Tuning

Annonce