{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
212 visninger | Oprettet:

Jakob b
Jakob b
Følger: 1 Emner: 22 Svar: 64

Startproblemer Neo's - Når varm!!! {{forumTopicSubject}}

Hej!

Jeg har en Yamaha neo's.... jeg har for nylig fået Polini Evo på(70ccm).... Men min scooter vil kun starte når den er kold samtidig med at jeg bruger chooker.... når den er startet står den ret så højt i tomgang.... Når motoren er varm vil den ikke starte igen, hverken med eller uden chooker....-men når den så bliver kold igen starter den igen! Hvad er der i vejen? Der sidder en dyse 110(før 98) i min 21mm dellorto kab, 21mm studs, Italy Racing membran, TP Nardo udst, TP Nardo vario, Powerfilter.....

Hvad er der i vejen? Mit tændrør er brunt/rødt....

Jeg har tjekket mit chookerkabel og skruet det af for at se om det sad fast, men nej!

Og den tager gassen fint når den er kold og lige er blevet startet....det er først når man slukker den og forsøger at starte at det går galt!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af to lamper 700 kr.
  • opvaskemaskine montering 700 kr.
  • Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Startproblemer Neo's - Når varm!!!
  • #1   23. apr 2004 hey...
    det kunne ellers tyde på at den får for meget luft i blandingen.. prøv og skrue lidt ned i luftskruen eller evt. en ande dyse..

• Jakob b
    Jakob b Tilmeldt:
    feb 2004

#2   23. apr 2004 Okay.... altså mener du den lille messing farvede eller den store blanke som regulerer gasspjældet????

• Jakob b
    Jakob b Tilmeldt:
    feb 2004

#3   24. apr 2004 HJÆLP!!!! jeg ved ikke hvorfor den ikke starter! Nu er der ogs tomgangsskrue i min kab, men vil stadig ikke starte når den er varm! Nogen siger at det er min tændrørshætte, men kan det være det???

Kommentér på:
Startproblemer Neo's - Når varm!!!

Annonce