{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fjern opvaskemaskine or reparationer 2.600 kr.
  • Har to vægge i et badeværelse der skal pudses op cirka 6 m² det er i et hjørne 3.200 kr.
  • Jeg har mistet min nøgle til min cykel og skal have låsen op. 250 kr.
  • Køkkenlåge 600 kr.
  • tilstoppet toiletafløb 650 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Vga grido
  • #1   19. maj 2023 der er mange stil på en grido faktisk på alle scooter er der mange stik

• Tor J
    Tor J Tilmeldt:
    jan 2023

Emner: 2 Svar: 7
    #2   19. maj 2023 Sjovt nok det stik der styre begrænsningen

• #3   19. maj 2023 nårrr så må du jo forklare dig bedre men nej det har den ikke men det kan du sjovt nok se på thansens hjemme side koblingsklokken skal have en ekstra klods på yder siden også sælger de også picop så slipper du for at spørge

• Tor J
    Tor J Tilmeldt:
    jan 2023

#5   19. maj 2023 Det har jeg hørt er blevet kaldte mange gange uden extra uddybning

• Tor J
    Tor J Tilmeldt:
    jan 2023

#7   19. maj 2023 Er du dum siger jeg har hørt til flere gange at begrænsnings stikket bare bliver kaldt stikket eller stik

• Tor J
    Tor J Tilmeldt:
    jan 2023

#9   19. maj 2023 Hahahaha fuck du er da et lille barn mand

• Tor J
    Tor J Tilmeldt:
    jan 2023

#11   19. maj 2023 Var du ikke færdig med at være her inde eller er du faldet ned efter at have grædt ud

• #12   19. maj 2023 Grido er en 2t så de er ikke begrænset sådan

• #14   19. maj 2023 hahahaha utroligt at i kan komme sådan op og køre over ingen ting hahhaah

• #16   19. maj 2023 jeg giver dig helt ret igen folk bliver dummere og dummere så for ikke at gå helt amok og tæve alle som ikke kan tænke selv må vi andre lære at trække været dybt og slappe af

• #17   19. maj 2023 wow wow
    slap lige af her folkens, nyd vejret istedet for at være sådan på internettet, der sundere

• Tor J
    Tor J Tilmeldt:
    jan 2023

#18   19. maj 2023 Dan for helvede min lille bøsse søn nu slapper du af mand jeg gider det ik det gælder også Brian

• #19   19. maj 2023 Tor hvor gammel er du? Drop det tastatur krigeri hvis du vil ha hjælp herinde, Du kommer ikke langt i livet med sådan en attitude, kan sku godt forstå Dan blir pissed da..
    god aften til dig.

• Tor J
    Tor J Tilmeldt:
    jan 2023

#20   19. maj 2023 Altså skal du bare ødelægge det sjove for andre

• #21   19. maj 2023 Måske scootergrisen ved det.

• #22   24. maj 2023 En VGA Grido er en hel meget standard 2 takter, den min knægt kører på har ikke den begrænsning der omtales. Han kører med ringen pillet ud som det eneste og den har han da efterhånden brugt en del de sidste 6 år og den har aldrig fejlet.

Dog er det en god ide og skifte slangen fra beholder til oliepumpe med en kvalitetsslange da standard slangen slår revner og bliver mør. Jeg brugte en benzinslange fra Gates. Så skal man ikke tænke mere på det de næste 12 år

Kommentér på:
Vga grido

Annonce