{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengøring 750 kr.
  • Ophængning af 3 lamper 600 kr.
  • Rengøring 450 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Fastgørelse håndvask m.v 2.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Tuning af vga explora euro 5
  • #1   9. maj 2023 gør du ikke

• #2   9. maj 2023 Jeg er ikke 100% sikker på den er anderledes end euro4.

Hvis jeg havde en villw jeg kigge på vario og se om ring eller bøsning ka fjernes og om den så kører mere på toppen.
    Vil umiddelbart sætte oddsen til 50-50.
    Kgi har en video om euro4, men jeg har ikke set noget om euro5. Måske fordi de er stortset ens hvad angår begræsninger?
    https://youtu.be/P6BLjF9S9DU

• #3   9. maj 2023 Tak #2 smiley ja jeg er heller ik sikker da jeg også kun har set euro 4 men jeg prøver i morgen og se om den kan fjernes ellers køber jeg en ubegrænset vario og sætter i. Det også noget med den er ret ecu begrænset ved du noget om hvordan man evt kan omprogrammere den eller købe en ubegrænset? Tak for hjælper

• #4   9. maj 2023 du skal bruge glide rør fra en anden model og du kan ikke gøre noget ved ecu ud over at skifte den til en programmere bare og jeg kender kun til modeller over 3000 kr så derfor mit svar det gør du ikke

• #5   9. maj 2023 Okay tak Brian jeg vil gøre det med gliderør smiley

• #6   9. maj 2023 jeg mener den passer fra den første model af den kørte vist med skive

• #8   9. maj 2023 Tak Henrik men jeg aner ikke hvad målene skal være jeg prøver at finde ud af det smiley

• Ionas M
    Ionas M Tilmeldt:
    jan 2024

Emner: 2 Svar: 4
    #9   13. maj Altså jeg har fået min til at køre lidt hurtigere ved at slibe lidt på det glide rør i snakker om (glidebøsning). Den sidder same sted som en skive ville. Tog bare bøset ud sleb en smule af og nu køre den nok 5 kmt hurtigere men tænker godt den kan en sjat mere hvis du sliber den helt glat. (Den ser ud som på billedet)

profilbillede
Kommentér på:
Tuning af vga explora euro 5

Annonce