{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Falsk luft??
  • William B
    William B Tilmeldt:
    mar 2023

    Følgere: 29 Emner: 14 Svar: 78
    #1   28. apr 2023 Det lyder som falsk luft ja, men prøv og sprøjt startspray/deo eller noget rundt omkring karburator/studs/membran, cylle, blok osv og se om den stiger/falder eller går ud. Hvis den gør, der har du din utæthed

  • #2   28. apr 2023 Kan man godt køre med falsk luft eller kan det skade noget?

  • #3   28. apr 2023 Ja og nej, når der kommer falsk luft ind bliver blandingen tyndere. Så kører den noget varmere end når tingene er tætte. Så det er ikke helt super
    Benzin har 2 formål, forbrænding men hvor mærkeligt det end lyder har det også en kølende effekt inden det brænder op i forbrændingskammeret


  • #4   28. apr 2023 Så man kan godt køre med det uden noget sætter sig/går istykker?

  • #5   28. apr 2023 Der er en chance for varmesætning så nej!!

    Var det mig ville jeg finde ud af det, istedet for at køre. Du må have en startspray eller bremserens på og finde ud af hvor det er utæt. sikkert studsen men det kan være flere steder. Også en simmering ved krumtap men det er altså ikke det mest almindelige sted, så det tror jeg ikke.


  • #6   28. apr 2023 Jeg har haft kabu skruet af 100 gange for at indstille, men problemt er først dukket op her fornylig, så gætter nok på studs ja eller membran

  • #7   28. apr 2023 Prøv og sprøjt lidt derpå, hvis den dør af det har du en utæthed.
    Du kan også "spartle" lidt fedt omkring studsen, virker den normal derefter er det fordi fedtet tætner stedet hvor luften kommer ind. Men det er kun til test, du kan ikke køre med det på den måde... det holder ikke


Kommentér på:
Falsk luft??

Annonce