{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  tunning hot 50
  • #1   22. apr 2023 cdi er spild af penge på 90% af alle pgo af de ældre men mit bud 80 jeg ved ikke hvor god tuner du er men satser på du bare smider dele på og siger den er vild jeg ville kunne få den op på 110 ish

• #2   22. apr 2023 så hvis nu jeg ville gå mere i dybten og få den indstilet godt og grundigt ville den komme til at rende omkring 100

• #3   22. apr 2023 ja

• #4   22. apr 2023 altså så det er sådan noget med at simme variatoren og instille koblingen og hvad mere

• #5   23. apr 2023 mange ting hvis du læser lidt op på hvordan en scooter motor virker og sådan lidt
    https://scootergrisen.org er alletiders hjemmeside til det de har lidt om tænding flow generelt Tuning

hvis jeg fortæller hvor og hvad du skal lære du jo intet jeg vil gerne hjælpe men jeg servere ikke tingene på et sølvfad det lærer man ikke noget af smiley men jo vario gør en del kobling gør jo kun hvornår den skal begynde at trille så allerede der beviser du at du er en del af de 95% her inde som smider dele på gør hvad der bliver sagt at du skal gøre men enlig ikke ved hvad du ved ikke noget ondt sagt om det men at tune er meget andet en sandart pmx kan køre 80 90 på standart dele hvis man gør det rigtig ??

• #6   23. apr 2023 14-41 gearing så sku den gå 95.
    Ellers ca 85-90

Kommentér på:
tunning hot 50

Annonce