{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
194 visninger | Oprettet:

Markus L
Markus L
Tilmeldt:
28. apr 2021
Emner: 4 Svar: 4

Pgo Hot 50 start problem {{forumTopicSubject}}

Hej, jeg har sat 70cc Stage 6 street race og 19mm polini CP kabu på min hot 50 efter den kørte og hakkede fordi der var noget skidt i standard karburatoren. Den får benzin, komp og gnist men vil stadigvæk ikke starte? Jeg har skiftet membran samt pakninger ved membranen og der sidder helt ny pakning mellem studs og 19mm kabu samt nye pakninger ved cylindret? Jeg er åben for alle forslag da jeg selv er løbet tør...
Det skal siges at der sidder helt ny stator i samt tændrør. - 70cc og 19mm cp er helt nyt .
God dag


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Pgo Hot 50 start problem
  • #1   21. feb 2023 så du har ikke ca dysset den ind

  • #2   21. feb 2023 Er tændrøret våd? Hvad farve er gnisten? Hvordan ved du at der er kompresion?

  • #3   21. feb 2023 Hvis du ikke har dyset den ind, så kan du have ødelagt cylinder og stempel på under 1 minut.....Altid start med for stor dyse og så dyse ned af til det passer. Jeg forstår det som at du har kørt med std kabu og da det fejlede sat en 19mm på?? Hvis det er tilfældet har du ødelagt dit cylinder og stempel...

  • Markus L
    Markus L Tilmeldt:
    apr 2021

    Emner: 4 Svar: 4
    #4   21. feb 2023 Thomas jeg kørte lovligt med standard kabu og cylle men så hakkede den og så købte jeg tun dele men efter havde jeg problemer med at få gang i den. Fik faktisk den start i 2 sek her forleden men så døde den og efter har jeg ikke kunne få den startet

  • Markus L
    Markus L Tilmeldt:
    apr 2021

    Emner: 4 Svar: 4
    #5   21. feb 2023 Vlad S har ikke tjekket om tændrøret er vådt men hvis det er vådt hvad kan det så være? Ved i hvertfald at den for benzin i cylle.

  • #6   21. feb 2023 Hvis tændrør er våd har den benz. Hvis den også har gnist kan det næsten kun være cylle

Kommentér på:
Pgo Hot 50 start problem

Annonce