{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.707 visninger | Oprettet:

dyse/ pille tragt {{forumTopicSubject}}

hej jeg har en pgo hot 50 med pillet skive og gg udstødning
har tænkt på at pille tragten men så læste jeg at man så skal have en ny dysse, så hvor stor en dysse skal jeg ha, og kan man godt bruge knallerten hvis jeg piller tragten og ikke skifter dyssen uden at det ødelægger for meget


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Havehjælp 1.200 kr.
  • Samle et klædeskab 1.000 kr.
  • udskiftning af HFI relæ 1.500 kr.
  • Samling af et åbent ikea skab 860 kr.
  • Hækkeklipning 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  dyse/ pille tragt
  • #1   15. feb 2023 Nogle gange skal du dyse op ja. Men andre gange behøver du ikke.

    Det er umuligt og sige. Så fjærn den og kør en tur på ca 3 km hvor du kører med bundgas. Tjæk så din tændrør farve. Er den hvid/grå skal du dyse en del op. Er den lysebrun skal den en smule højere. Er den cocio brun er den fin.

    Hvis din dyse er for lille og du kører med det, så sætter din cyllinder sig høj sansynligt. Afhængig af hvor gal dysen er.


Kommentér på:
dyse/ pille tragt

Annonce