{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Forsikring
  • #1   12. jan 2023 Ved almindelig lovpligtig ansvarsforsikring gør det ingen forskel om knallerten er tunet.
    Den dækker så længe du ikke laver ulykker med vilje. Eller under det der kalde "grov hensynsløshed"... Du skal altså enten køre ind i nogen med vilje, eller også skal du køre meget for hurtigt og på baghjul et travlt befærdet sted og forsikringsselskabet skal bevise i retten at det var usædvanlig groft kørt, og så er det som regel ikke relevant alligevel om knallerten ku køre de lovlige 40 eller 60 eller 80 eller hvadend dens topfart måtte være.

    Det er selve kørslen der kan gøre at normal ansvarsforsikring ikke dækker.

    Spørger du til gengæld om Kasko forsikring...
    Så er det vist op til den enkelte forsikring om den dækker omkostninger ved f.eks. solo uheld uden først at få tjekket at knallerten er i lovlig stand, f.eks at dine dæk ikke var lige lovligt nedslidte og det måske var derfor du væltede og så kan de slippe for at udbetale forsikring til dig.

    Skal du bare ha lovlig normal ansvarsforsikring på en knallert så vælger du bare det selskab du plejer, og betaler det den koster. Om knallerten er tunet har ikke indflydelse på om den dækker ift lige det

    Jeg har aldrig spildt penge på kasko forsikringer så jeg ved ikke ret meget om dem smiley


  • #2   12. jan 2023 jeg har hørt om folk som har fået krav om tilbagebetaling til forsikringenselvskabt efter skade med mener jeg køre du ind i en bil som er parkeret smadre for 30k betaler forsikringen i første omgang også kommer det en regning fra forsikringen på de 30k til dig men forsikringen er et must det koster nemt 100k hvis man køre ind i en person

Kommentér på:
Forsikring

Annonce