{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Pgo comet
  • #1   11. jan 2023 Alt er vel muligt….. jeg har selv en Comet som jeg kun bruger her i byen. Og ved godt hvad for et dilemma du står i angående det med at Tune dem , der findes bare intet til dem længer, jeg nåede heldigvis at få fat i noget Top performances Black tropy men det kan jeg ikke finde nogem steder længer , og jeg tænkte også på skifte motor ud med en Hot50 motorblok , og hvis du fjerne hele ophængs systemet altså alt så kun selve stellet er tilbage , også laver noget som kan spændes fast den motor du vil bruge , så burde det kunne lade sig gøre… Men igen så er det kun noget jeg har kikket en lille smule på , men Umilbart virker det ikke til at være fuldstændig umuligt , men det heller ikke noget som der kan laves på kort tid, ikke hvis det skal være sikker og iorden at bruge bag efter.

  • #2   11. jan 2023 vil en lodret mina ik passe på?
    Aprilia amico, Yamaha BWS, Slider osv
    jeg aner ikke om de passer direkte ang ophæng, men har en ide om det, Athena er kommet med et nyt kit KUN til Lodret mina, det ser ud til at sparke røv
    overvejer at fyre det på min amico


  • #3   11. jan 2023 Jeg må lige være dig svar skyldig der , men jo altså det nu heller ikke umilgt at gøre det med sådan type blok ,

    Angående Athena …. Så må jeg indrømme at jeg ikke stoler en dyt på deres oplysninger til de kits der kan købes , bare se når GT tuning laver video med Jog og hot osv hvor det bliver indstaleret Athena kits , de ender med hver gang at enten AT når de færdige med motoren og kørt den ind , så det som om de ikke helt syndes den laver de Hk den skal eller burde, og det ender tit med at GT giver skylden at det er en dårlig kaburator eller udstødningen osv måske ikke er helt okey , istedetfor at sige sandheden , Athena det lavere ikke det som de skriver det kan …. Efter GT har lavet de videor med Athena kits på også man lidt kan se og mærke på ham i videon at det ikke lige laver de HK som havde i tankerne ,
    Derfor kan jeg ikke li Athena i dag , jeg har endnu ikke set nogen motor der kan lave 17HK med et Athena Evolution på i nu … derfor hvis jeg var dig ville jeg ikke smide penge efter det kits , så heller noget Stage6 Racing mk2 eller i den stil så vil du få noget HK for de penge du ligger ud .
    Men igen det bare min mening du har sikkert en anden mening om det og det skal der smiley selvfølgelig også være 100% plads til og det respekter jeg helt bestemt også. . Athena har også en anden lille dum ting ( min meningen igen hi hi ) og det er at jeg syndes når der endelig findes en scooter hvor den faktisk går super godt med Athena på , men så snart motoren på den scooter er varmet ordenlig igennem så begynder kittet at give en smule slip i optrækket og mellem trækket , og det syndes jeg ikke burde være så meget som det nu gør af og til hvis man ser en video med det kit , men 17HK kommer det aldrig op på som de skriver lidt rundt omkring … Men okey det nye kitt kender jeg selvfølgelig ikke som du taler om


  • #4   11. jan 2023 Pas på med at bruge lange motore med store hjul, på så lille en maskine.
    Det ser helt forkert ud.


  • #5   11. jan 2023 BP

    Du får lige deres "Teaser" Jeg savler hver gang haha
    https://youtube.com/shorts/DB3itfm8BAs?feature=share


  • #6   11. jan 2023 Ja de gør dælme meget for at få folk til at købe deres produkt . Men det kitt nægter jeg at tro på kan lave op til 19hk

    Hvorfor er det du er så vild med Athena. Det kan ikke være fordi det billig , fordi deres priser er høje i forhold til det man ikke for ……. smiley


  • #7   12. jan 2023 Har intet negativt og sige om Athena, Jeg syns det funker meget fint, man skal jo bare have styr på squish og rigtig opsætning, specielt din CVT er vigtig at have 100% korrekt samt indstilling af karb.

    har også en maskine med airsal t6 på, og kan tydelig mærke forskel, athena rykker mere,
    der er dog heller ikke noget negativt og sige om Airsal t6 racing, til 800kr er der fint smæk for skilling der! smiley

    Men igen, jeg elsker også polini xD


  • #8   12. jan 2023 #7
    Har du tegnet portmap af både Athena og af Airsal?
    Måske du kan rette dit Airsal en lille smule og hente noget der.
    Du kan finde Malossi Team Speed og Malossi MHR portmaps på nettet og sammenligne med dem.


  • #9   12. jan 2023 #8
    Jeg ved ikke det der med portmaps, og skal lige ha fundet tiden til at læse op på det og forstå det smiley


  • #10   12. jan 2023 Der er gode forklaringer på youtube.
    Du skal bruge en skydelære, en blyant og et stykke papir.

    Se evt mit fotoalbum.

    Et portmap fortæller noget om hvor mange millimeter dit stempel skal bevæge sig ned i cylinderen, før det møder en udstødningsport eller en skyllekanal.
    Kort afstand betyder højere omdrejninger, for så skifter den forbrændingen ud tidligere.
    Store afstand betyder lave omdrejninger, da den får lidt flere mikro sekunder til at brænde, før det bliver skudt ud.


  • #11   13. jan 2023 Ja vi er da heldivis forskellige i denne verden, det sjovt nok du lige køre med de tunings mærker som jeg aldrig ville bruge penge på , husk på jeg siger ikke noget om mærkerne hvis ikke jeg selv som det mindste har prøvet en scooter med det på eller ejet selv … ?
    Jeg er selv igang med at opbygge en Aerox med noget
    Polini Evolution 3 — Malossi MHR Team 2 tænding - Polini evolution 3 udstødning —
    28mm - R/T remskive - R/T kobling - R/T koblingskål - R/T studs - R/T Viton membran -
    R/T Vario - osv osv osv ….. også kommer til 4stemplet Bremse kaliber på i bag og for
    Samt 280mm Skive foran - polini 190mm Skive i bag - stage6 Op/Side Down støddæmper -
    Så jeg er selv i fuld gang med at bygge noget noget ,


Kommentér på:
Pgo comet

Annonce